Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 Hrvatski putnicki brodari

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Autor/icaPoruka
man750



Join date : 23.02.2008
Lokacija : Dubrovnik

PostajNaslov: Hrvatski putnicki brodari   sub vel 23, 2008 7:35 am

Evo jedan clanak da pokrenemo temu
[You must be registered and logged in to see this link.]
[Vrh] Go down
BlueLine



Join date : 27.02.2008
Lokacija : HRVATSKA, Split

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   sri vel 27, 2008 11:20 pm

Jedino mi je krivo što Jadrolinija tako reć nema konkurencije na moru. Malo previše gospodare lukama, a mogli bi ubrzo i morem kako je počelo. Što se tiče Jadrolinije mislim da joj je potreba hitna obnova flote, jer voze još brodovi poput Liburnije koja je 65. godište i u totalnom je rasulu, a da ne govorim od drugim brodovima. Mislim da bi Jadrolinija mogla i trebala svojom zaradom pokrit vlastite novogradnje samo uvijek ima mafije jel Very Happy
[Vrh] Go down
Admin



Join date : 12.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   pet vel 29, 2008 11:00 am

BlueLine je napisao/la:
Jedino mi je krivo što Jadrolinija tako reć nema konkurencije na moru. Malo previše gospodare lukama, a mogli bi ubrzo i morem kako je počelo. Što se tiče Jadrolinije mislim da joj je potreba hitna obnova flote, jer voze još brodovi poput Liburnije koja je 65. godište i u totalnom je rasulu, a da ne govorim od drugim brodovima. Mislim da bi Jadrolinija mogla i trebala svojom zaradom pokrit vlastite novogradnje samo uvijek ima mafije jel Very Happy

ma, uopće ni ne dolaze u Istru... nekad jesu.
[Vrh] Go down
http://ships.forumj.biz
USS Nimitz



Join date : 24.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   pet vel 29, 2008 12:56 pm

Ima li uopće iz Pulske luke kakvih putničkih linija,osim za Zadar ljeti?
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   pet vel 29, 2008 1:32 pm

Ja mislim da nema ništa
[Vrh] Go down
FRED



Join date : 02.03.2008
Lokacija : Split - Hvar

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   ned oľu 23, 2008 6:30 pm

Danas u emisiji MORE rekli da JADROLINIJA kupuje dva broda stara 3 - 4 godine za otoke Lastovo i Vis. Ako netko ima kakvu informaciju
o tome kakve trajekte če kupiti?
Zadnj trajekt koji je JADROLINIJA kupila u Grčkoj ˝TIN UJEVIĆ˝ je potpuno neadekvatan za liniju Stari Grad - Split. I po tome trajektu su napravili seriju ˝MARJAN˝ i ˝HRVAT˝ i ˝JURAJ DALMATINAC˝.
Neznam za sjeverni i srednj Jadran, ali otočani Brača su nezadovoljni novim trajektom serije ˝SUPETAR˝, ˝CRES˝ i ˝SVETI KRŠEVAN˝ isto kao i hvarani trtajektom˝TIN UJEVIĆ˝.
Zato željno iščekujemo nove trajekte u nadi da će biti bolji od ovih novih.
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   ned oľu 23, 2008 10:12 pm

Tin Ujević ima prvo mali gaz,a to kod valova uzrokuje valjanje,drugo iako može ukrcati puno auti za putnike je grozan jer u salonu nema puno mjesta,a kad je kiša i malo veći valovi nije baš zgodno stajati na vanjskim palubama
[Vrh] Go down
BlueLine



Join date : 27.02.2008
Lokacija : HRVATSKA, Split

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   pon oľu 24, 2008 12:46 am

2062 036 je napisao/la:
Tin Ujević ima prvo mali gaz,a to kod valova uzrokuje valjanje,drugo iako može ukrcati puno auti za putnike je grozan jer u salonu nema puno mjesta,a kad je kiša i malo veći valovi nije baš zgodno stajati na vanjskim palubama


Kao prvo kada je kiša nema se šta radit na palubi, a pogotvo ako je malo jače more. Druga stvar sam brod po svojoj konstrukciji je katastrofalan inače je specifično za takve brodove da imaju mali gaz. Ti brodovi su adekvatni za ovo područije samo brodarima jer su dosta jeftini za razliku od zatvorenih trajekata, brzina ukracaj, mali gaz, maritimne sposobnosti i jako nisko nadgrađe što omoguće bolju manovru po vjetru. Što se tiče tih misterijoznih dvaju trajekta iz emisije more mislim da neće bit ništa, jer je jako teško danas uopće naći trajekt zavorenog tipa poput Petra Hehtrovića, Istre... a da su novije godište, tako da se više isplati novogradnja. Bojim se onog najgoreg, a to je da bi nam mogao za Vis i Lastovo ploviti novi Tin Ujević iz grčke Laughing ., a otočani se mogu buniti koliko hoće, kako se kaže "tko je jači taj harači", a pošto Jadrolinija nema konkurecije niti će je ikad imati mogu raditi šta got hoće a da pritom nikom ne polažu račune.
[Vrh] Go down
USS Nimitz



Join date : 24.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   pon oľu 24, 2008 8:54 am

I uz takav kakav je,u Jadroliniji kažu da je " Tin" njihov najmaritivniji brod.To je brod koji je doslovno rađen na divlje,bez ikakvog nadzora i nisu znali grci kako ga se riješiti. Onda se stvori joker,tj.Jadrolinija i kupi ga i još pljune koji milion $ da ga doveze u plovno stanje.Još su i govorili da će otkupit nacrte za njega.Možda su " Marjan i " Hrvat" njegovi klonovi.A za Vis i Lastovo će navodno ipak nabaviti brodove zatvorenog tipa.
[Vrh] Go down
BlueLine



Join date : 27.02.2008
Lokacija : HRVATSKA, Split

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   pon oľu 24, 2008 1:20 pm

USS Nimitz je napisao/la:
I uz takav kakav je,u Jadroliniji kažu da je " Tin" njihov najmaritivniji brod.To je brod koji je doslovno rađen na divlje,bez ikakvog nadzora i nisu znali grci kako ga se riješiti. Onda se stvori joker,tj.Jadrolinija i kupi ga i još pljune koji milion $ da ga doveze u plovno stanje.Još su i govorili da će otkupit nacrte za njega.Možda su " Marjan i " Hrvat" njegovi klonovi.A za Vis i Lastovo će navodno ipak nabaviti brodove zatvorenog tipa.

Da samo se pitam gdje će naći brodove novijeg godišta dužine do 100 metara, a da su zavotrenog tipa.
[Vrh] Go down
FRED



Join date : 02.03.2008
Lokacija : Split - Hvar

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   pon oľu 24, 2008 2:36 pm

Kao prvo kada je kiša nema se šta radit na palubi, a pogotvo ako je malo jače more.
Ja sam puno puta sjedio na stepenicama ili u garaži ˝Ujeviča˝ jer u salonu nije bilo mjesta. Uz to u salonu je bilo vruče i zagušljivo.

Neznam koliko su ekonomični takvi trajekti. Pramac im ne izgleda na pramac i više gura more nego sječe. Kod ˝Istre˝ ili ˝Lastova˝
baš se vidi kako pramac sječe valove.

Tin ima 4 motora, po 2 na svakoj strani i nema klasični osovinski vod nego nešto slično ˝Z˝ nogi tako da i tu mora imat neki gubitak.
Ovakva izvedba je dobra za KRATKE relacije sa puno manevre, gdje se manj gubi ovakvim načinim nego klasičnim brodovima koji se okerču
i tu gube vrijeme, šta kod nasih otoka nije slučaj.
[Vrh] Go down
Achille Lauro



Join date : 12.04.2008
Age : 36
Lokacija : Crikvenica

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   uto svi 20, 2008 8:06 pm

Ima tko kakve fotke 3 najnovije Jadrolinijine akzivizicije?

Bol, Ilovik i ne znam ime trećeg trajekta. Ilovik može ukrcati 170 auti. Skoro duplo više nego ivan Zajc!
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   uto svi 20, 2008 11:18 pm

Nemam fotke,ali jedino šta znam je to da je ekipa iz Splita išla preuzest Bol i da bi za par dana trebali doći
[Vrh] Go down
USS Nimitz



Join date : 24.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   sri svi 21, 2008 12:10 am

Ovo mi je prvi glas.Znači tri nova trajekta?Jeli se zna di će im biti rute?
[Vrh] Go down
Achille Lauro



Join date : 12.04.2008
Age : 36
Lokacija : Crikvenica

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   sri svi 21, 2008 12:41 am

USS Nimitz je napisao/la:
Ovo mi je prvi glas.Znači tri nova trajekta?Jeli se zna di će im biti rute?

Jedan trajekt će biti raspoređen na riječko područje i najvjerovatnije ide na Valbiska-Merag liniju. (Ilovik kapac. 170 auti). Trajekt "Cres" sa Valbiske seli na Brestovu-Porozinu.

Trajekt "Bol" kapaciteta 190 vozila ide na liniju Split-Supetar, a sa te linije se povalči "Supetar" koji ide na Prizna-Žigljen. Trajekti koji sada voze na liniju Prizna-Žigljen sele na zadarsko područje.

I treći trajekt kapaciteta 170 vozila (zatvoren) će voziti na linijama prema Lastovu i Korčuli.


Eto, ukratko. Nadam se da ste se uspjeli snaći u ovoj novoj Jadrolinijinoj križaljci. Laughing
[Vrh] Go down
USS Nimitz



Join date : 24.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   sri svi 21, 2008 10:02 am

Achille Lauro je napisao/la:
USS Nimitz je napisao/la:
Ovo mi je prvi glas.Znači tri nova trajekta?Jeli se zna di će im biti rute?

Jedan trajekt će biti raspoređen na riječko područje i najvjerovatnije ide na Valbiska-Merag liniju. (Ilovik kapac. 170 auti). Trajekt "Cres" sa Valbiske seli na Brestovu-Porozinu.

Trajekt "Bol" kapaciteta 190 vozila ide na liniju Split-Supetar, a sa te linije se povalči "Supetar" koji ide na Prizna-Žigljen. Trajekti koji sada voze na liniju Prizna-Žigljen sele na zadarsko područje.

I treći trajekt kapaciteta 170 vozila (zatvoren) će voziti na linijama prema Lastovu i Korčuli.


Eto, ukratko. Nadam se da ste se uspjeli snaći u ovoj novoj Jadrolinijinoj križaljci. Laughing

"Supetar" i nije bio adekvatan za liniju do Supetra.Ova nova će biti ko stvorena za njega.A "Bol" ćemo poslikati čim se pojavi.
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   sri svi 21, 2008 2:14 pm

Koliko vidim lagano se počinju mjenjati brodovi na linijama.Sveti Krševan je maknut na Orebić-Dominče,dok je Ston s te linije sada na remontu,a inače će plovit na Drvenik-Sućuraj i Makarska-Sumartin,Era se priprema za rezalište,Lovrjenac i Nehaj su u raspremi,a Vanga je zamijenila Porozinu na Papratno-Sobra i broji zadnje mjesece plovidbe,navodno će na tu liniju doć neka novogradnja.
[Vrh] Go down
FRED



Join date : 02.03.2008
Lokacija : Split - Hvar

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   čet svi 22, 2008 2:20 pm

Nego ovdje ima par nelogičnosti za Lastovo i Korčulu trajekt od 170 auta je puno.
˝Lovrijenac˝ i ˝Nehaj˝ su još uvjek OK trajekti i mislim da ima puno gorih od ova dva spomenuta.
˝Sveti Krševan˝ po mom mišljenju ne treba mjenjati sa linije Orebić-Dominče.
Na liniji Prizna-Žigljen je jaka bura za trajekt tipa ˝Supetar˝, kojem bi trebalo zarvoriti one bočne otvore.
Kako če ˝Ston˝ na dvije linije tj Drvenik-Sućuraj i Makarska-Sumartin. Bilo je govora da taj najstariji ˝Jadrtolinijin˝ trajekt plovi na toj liniji zato jer luka u Sumartinu i Makarska bura na dozvoljavaju drugi brod.

Neznam što se toliko komplicira. Za liniju do Supetra: ˝Marjan˝ 150 auta, ˝Hrvat˝ 150 auta i ˝Tin Ujević˝ 200 auta. ˝Supetar˝ za Šoltu.
˝Valun˝ i neki novi za Stari Grad. Do Visa ˝Bartol Kašič˝ i ˝Petar Hektorović˝, a za Korčulu i Lastovo ˝Istra˝ i ˝Lastovo˝.

Nove brodove čekam ko nazbebao sunce. I nakraju se razočaram.
[Vrh] Go down
USS Nimitz



Join date : 24.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   čet svi 22, 2008 2:39 pm

Po mom mišljenju,"Lovrijenac" je za rezat.Na Prizna -Žigljen kad je bura ništa i ne može plovit pa je svejedno dali se radi o "Supetru" ili ne. A "Marjan" i "Hrvat" prime 138 auta ili 12 trailera od po 40 t. "Ero" je totalno neadekvatan za više za bilo koju liniju.
[Vrh] Go down
FRED



Join date : 02.03.2008
Lokacija : Split - Hvar

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   čet svi 22, 2008 3:28 pm

Sa stranice Agencija za obalni linijski promet.

Najveći hrvatski putnički brodar, riječka Jadrolinija, pojačat će u sezoni 2008. godine neke od najprometnijih trajektnih linija trima brodovima kupljenim u Grčkoj. Riječ je o rabljenim, no praktički novim trajektima od kojih su dva već stigla u Jadran, a pod oznakama Jadrolinije zaplovit će tijekom lipnja.

To su trajekti 'Bol' i 'Ilovik' namijenjeni održavanju linija 631 Split-Supetar, odnosno 332 Valbiska-Merag. Trajekt 'Bol', kapaciteta 190 vozila, dug je 95,4 i širok 20 metara, a izgrađen je u Perami u rujnu 2005. godine pod imenom 'Glikofilousa'. Trajekt 'Ilovik', kapaciteta 170 vozila, dug je 95,6 i širok 17,5 metara, izgrađen je u Salamisu u rujnu 2006. godine pod imenom 'Theologos V'.

Njihov ulazak na linije Split-Supetar i Valbiska-Merag omogućit će Jadroliniji da trajektima 'Supetar' i 'Cres', koji su dosad plovili na tim pravcima, uvelike poboljša kvalitetu na trajektnim prugama Prizna-Žigljen, odnosno Brestova-Porozina.

Treći brod kupljen u Grčkoj jest feribot 'Ariti' koji bi u Jadrolinijinoj floti trebao zaploviti pod imenom 'Korčula'. Brod može primiti 170 vozila, dug je 101 i širok 17 metara, a dovršen je u brodogradilištu u Perami u siječnju 2008. godine. Feribot 'Korčula', čiji se dolazak u Jadran tek očekuje, namijenjen je povezivanju Splita s Korčulom i Lastovom.

Na slici: Trajekt 'Glikofilousa' pod imenom 'Bol' plovit će na liniji Split-Supetar

Nerazumin zašto netko prodaje praktički nove brodove: jesu li ti trajekti sa nekom konstrukcijskom greškom ili imaju neku drugu manu to čemo vidit.

Kad sam zadnj put bio na ˝Lovrijencu˝ nije mi se činio tako loš po mom mišljenju ima i gorih trajekata.
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   čet svi 22, 2008 6:09 pm

FRED je napisao/la:

Kako če ˝Ston˝ na dvije linije tj Drvenik-Sućuraj i Makarska-Sumartin. Bilo je govora da taj najstariji ˝Jadrtolinijin˝ trajekt plovi na toj liniji zato jer luka u Sumartinu i Makarska bura na dozvoljavaju drugi brod.
.
Tako šta će u slučaju povečanog prometa plovit i na Drvenik-Sućuraj,a najvjeronatnije je da će on bit na Makarska-Sumartin,jer brod ima odlične maritimne sposobnosti,a i nije više potreban na Orebić-Dominče zbog Krševana.
[Vrh] Go down
USS Nimitz



Join date : 24.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   čet svi 22, 2008 6:17 pm

Ništa čudno. "Tin Ujević" je bio star dvije god kad je kupljen,pun grešaka,rađen bez ikakvog nadzora i isto kupljen od Grka.Otkupljen je njegov nacrt i za preuređenje potrošeno koji milion $. A valjda su se u Jadroliniji opametili ili ih boli ona stvar kad država plaća.
[Vrh] Go down
man750



Join date : 23.02.2008
Lokacija : Dubrovnik

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   čet svi 22, 2008 9:00 pm

dugo me nije bilo i ima puno novosti pa bi postavio neka pitanja i iznio neke činjenice
Zar Bartol Kašić ne plovi iz Zadra za Lošinj?
Vis ljeti stave na Vela Luka - Lastovo(tako je bilo Lani)
Vanga je lani plovila Prapratno - Sobra (Mljet) u ljetnoj sezoni
Hanibal Lucić ljeti povezuje Mljet I Šipan sa Dubrovnikom(krenuo sa plovidbom 01,05.kad je VIS povučen sa tih linija).
Korčula bi mogla zamijeniti ili Istru na liniji Split- Vela luka - Lastovo ili Lastovo na liniji Split - Vela Luka sa vezom za Lastovo(vozio lani VIS), ali ne vjerujem da će ploviti brzo kao i ova dva.
Što će raditi u Zadru "splavi" Prizna I Žigljen ako ih mjenja Supetar? Ili ostaju ,a odlazi neki drugi(zar je tamo potrebno više od dva?)
Što se tiće Stona Premal je za Orebić -Dominče a na Makarskom primorju je i Laslovo ili Kijevo (Jedan je u na Drvenik -Sućuraj, a drugi je na Biograd - Tkon) te Ero koji će najvjerovatnije biti rezervni (dopunski ) trajekt na linijama za Brač i Hvar sa Makarskog primorja.
Dakle nije jedan brod za dvije linije ,već tri broda za dvije linije.
Nehaj i Lovrijenac bi stvarno mogli u rezalište ali će možda ostati ovu sezonu.
Što odustalo se od gradnje novih brodova u domačim brodogradilištima i kupuju se novi(polovni) vanka?
Gdje plove papuće?(Pelješćanka,Šoltanka,Krčanka i Lošinjanka)
jedna bi trebala biti Ploče - Trpanj,druga Trogir - O. Drvenik,a gdje su još dvije?
Na ovoj stranici mogu se naći slike feribota ARITI , buduće Korčule
[You must be registered and logged in to see this link.]
[Vrh] Go down
USS Nimitz



Join date : 24.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   čet svi 22, 2008 10:21 pm

man750 je napisao/la:
dugo me nije bilo i ima puno novosti pa bi postavio neka pitanja i iznio neke činjenice
Zar Bartol Kašić ne plovi iz Zadra za Lošinj?
Vis ljeti stave na Vela Luka - Lastovo(tako je bilo Lani)
Vanga je lani plovila Prapratno - Sobra (Mljet) u ljetnoj sezoni
Hanibal Lucić ljeti povezuje Mljet I Šipan sa Dubrovnikom(krenuo sa plovidbom 01,05.kad je VIS povučen sa tih linija).
Korčula bi mogla zamijeniti ili Istru na liniji Split- Vela luka - Lastovo ili Lastovo na liniji Split - Vela Luka sa vezom za Lastovo(vozio lani VIS), ali ne vjerujem da će ploviti brzo kao i ova dva.
Što će raditi u Zadru "splavi" Prizna I Žigljen ako ih mjenja Supetar? Ili ostaju ,a odlazi neki drugi(zar je tamo potrebno više od dva?)
Što se tiće Stona Premal je za Orebić -Dominče a na Makarskom primorju je i Laslovo ili Kijevo (Jedan je u na Drvenik -Sućuraj, a drugi je na Biograd - Tkon) te Ero koji će najvjerovatnije biti rezervni (dopunski ) trajekt na linijama za Brač i Hvar sa Makarskog primorja.
Dakle nije jedan brod za dvije linije ,već tri broda za dvije linije.
Nehaj i Lovrijenac bi stvarno mogli u rezalište ali će možda ostati ovu sezonu.
Što odustalo se od gradnje novih brodova u domačim brodogradilištima i kupuju se novi(polovni) vanka?
Gdje plove papuće?(Pelješćanka,Šoltanka,Krčanka i Lošinjanka)
jedna bi trebala biti Ploče - Trpanj,druga Trogir - O. Drvenik,a gdje su još dvije?
Na ovoj stranici mogu se naći slike feribota ARITI , buduće Korčule
[You must be registered and logged in to see this link.]

"Bartol Kašić" ide za Rogač na Šolti iz Splita.Zadar-Lošinj-Pula je ljetos povezivao katamaran "Bišovo" od SplitToursa.Vozila je "Marina" ali ona koliko znam više ne plovi.Sada na toj liniji nema trajekta,ali se planira uvesti.Jedna od ovih papuča je u Splitu(Pelješčanka ili Krčanka?), jedna povezuje Šibenik s Žirjem(ne znam koja)a znam da jedna ide od Trogira za Drvenik.Ono baš ne razumijem s "splavi" u Zadru.Priznu i Žigljen će povezivati "Supetar" ako sam te dobro razumio.
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   čet svi 22, 2008 10:37 pm

Šoltanka je na liniji Trogir-Drvenik,Krčanka je na Šibenik-Zlarin-Kaprije-Žirje,a na Ploče-Trpanj se najvjerojatnije mijenjaju Lošinjanka i Pelješčanka.
Šta se tiče Prizna-Žigljen,najvjerojatnije će se sa te linijie maknuti Sv. Juraj.
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Hrvatski putnicki brodari   Today at 6:43 am

[Vrh] Go down
 
Hrvatski putnicki brodari
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 7.Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Hrvatski putnicki brodari
» Novi hrvatski nož
» Hrvatski nož Jastreb
» Slike jeseni na Banovini
» TEST: FOX Kukri TREKKER designed by Extremesurvive

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Putnički brodari :: Svi ostali brodari i brodovi-
Forum(o)Bir: