Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 Novogradnje

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
sidro



Join date : 28.01.2009

PostajNaslov: Re: Novogradnje   pon oľu 09, 2009 1:39 pm

Novogradnja Splitskog brodogradilišta na dolasku u brodogradilište nakon probne vožnje 09.03.2009 god.[URL=http://img510.imageshack.us/my.php?image=novogradnja800x600.jpg]
[Vrh] Go down
FRED



Join date : 02.03.2008
Lokacija : Split - Hvar

PostajNaslov: Re: Novogradnje   pon oľu 09, 2009 8:25 pm

Nekako mi je neobičan izgled ovod broda, kabine su obično uže i duže, a širina na komadnom mostu je veča i pa je na kabine spojen onom šipkom.
Za koga grade ovaj brod i koje su mu dimenzije?
[Vrh] Go down
sidro



Join date : 28.01.2009

PostajNaslov: Re: Novogradnje   uto oľu 10, 2009 12:00 pm

Novogradnja u Splitskom bodogradilištu 10.03.2009 god.

i druga novogradnja
[Vrh] Go down
sidro



Join date : 28.01.2009

PostajNaslov: Re: Novogradnje   uto oľu 17, 2009 12:15 pm

Novogradnja u Vranjicu 17.03.2009 god.
[Vrh] Go down
sidro



Join date : 28.01.2009

PostajNaslov: Re: Novogradnje   uto oľu 17, 2009 12:16 pm

17.03.2009 god.
[Vrh] Go down
sova



Join date : 23.09.2008
Lokacija : Zadar

PostajNaslov: Re: Novogradnje   uto oľu 17, 2009 12:19 pm

Ovo lijepo izgleda. Za koga ovo ide?
[Vrh] Go down
http://www.pomorstvo.net
sidro



Join date : 28.01.2009

PostajNaslov: Re: Novogradnje   uto oľu 17, 2009 12:36 pm

Neznam za koga je ali biti ce ljepi brod.
[Vrh] Go down
MARKO POLO



Join date : 01.02.2009
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Novogradnje   uto oľu 17, 2009 1:33 pm

Ovo će sigurno biti kruzer.Stvarno lijepi brod. Very Happy Very Happy
[Vrh] Go down
glava79



Join date : 16.07.2008
Age : 37
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Novogradnje   sri oľu 18, 2009 9:13 pm

Mislim da ovo nije novogradnja, nego preinaka
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Novogradnje   sri oľu 18, 2009 10:00 pm

Točno ovaj brod je dotegljen u splitski škver.
[Vrh] Go down
sidro



Join date : 28.01.2009

PostajNaslov: Re: Novogradnje   sub oľu 21, 2009 4:24 pm

Novogradnja ARTIC FLOUNDER brodogradilišta Split 21.03.2009 god
[Vrh] Go down
sidro



Join date : 28.01.2009

PostajNaslov: Re: Novogradnje   sub oľu 21, 2009 4:26 pm

Uskoro ce biti isporucen za nerucitelja iz Singapura.Snimljeno 21.03.2009 god.
[Vrh] Go down
MARKO POLO



Join date : 01.02.2009
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Novogradnje   sub oľu 21, 2009 5:55 pm

Ovo će biti ogroman tanker.
[Vrh] Go down
sidro



Join date : 28.01.2009

PostajNaslov: Re: Novogradnje   sub oľu 21, 2009 6:03 pm

Posadi treba bicikla za ici od prove do krme. Very Happy
[Vrh] Go down
file



Join date : 04.12.2009
Lokacija : split

PostajNaslov: Re: Novogradnje   čet pro 31, 2009 3:10 pm

sidro je napisao/la:
Novogradnja u Vranjicu 17.03.2009 god....

Taj brod se zove Chay.
[Vrh] Go down
Primus



Join date : 27.03.2010
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Novogradnje   ned svi 09, 2010 12:24 pm

Evo malo slika sa porinuća juice carriera











[Vrh] Go down
FRED



Join date : 02.03.2008
Lokacija : Split - Hvar

PostajNaslov: Re: Novogradnje   ned svi 09, 2010 9:28 pm

03.04.2010. SLOBODNA DALMACIJA

‘brodosplit’ danas jedini gradi brod za prijevoz svježeg soka

JUICE BIZNIS Za koga škverani štrukaju naranče?

Na prvi pogled ni po čemu drukčiji i posebniji od drugih brodova. Velika (190 metara duga) novogradnja na prvom škverskom navozu polako se dovršavala dok smo iz mravlje perspektive gledali čeličnu mu čunku.

Krakovi dizalica su upravo zatvarali sekcije vanjske oplate prema pramcu. Malo dalje, na istočnoj opremnoj obali, ili “na zubu”, kako kažu škverani, put neba dižu se cilindrični prokromski tankovi. Gledajući te goleme spremnike u izradi, netko neupućen rekao bi da su u škveru preko noći niknuli naftni silosi.
- Nije nafta, brajo, nego sok, juice! Ovo gradimo tankove od inoxa. Dolje baza, gore velika kupola kao u crkvi - dobacuje nam jedan od škverana.
U ovom detalju priča o ovom brodu postaje jasnija. Riječ je o sofisticiranom brodu za prijevoz rashlađenog svježeg narančina soka, tzv. juice carrieru koji škverani upravo grade, i još sofisticiranijim tankovima koji će se ugraditi u brod. Već početkom svibnja brod će s navoza skliznuti u more.

Mnogi nas prate’
Kako nam je pojasnio direktor Sektora prodaje i projektiranja Branimir Kovačić, dizalicom će se nakon porinuća u utrobu broda ugraditi 12 manjih tankova, svaki zapremine dvije tisuće metara kubnih, te dva veća, svaki četiri tisuće metara kubnih.
- Ovo je jedini brod takve vrste koji se danas gradi na tržištu na kojem sada mnogi prate kako ćemo mi realizirati ovaj projekt. Izgradnja ovakvog broda bit će izuzetna referencija za splitsko brodogradilište - kaže nam ponosno šef komercijale
Prvo je bilo planirano da škver samo izgradi brod, a da se negdje u zapadnoj Europi tankovi naknadno ugrade na gotov brod. No, brodovlasnik je pokazao vjeru u naše znanje i, kao što vidite, tankovi se grade u našem brodogradilištu. Stotinjak radnika izrađuje tankove. Tu je i šest njemačkih inženjera koji poznaju složenu tehnologiju zavarivanja ovakvih tankova koja zapravo dolazi iz prehrambene industrije.
Varovi moraju biti savršeno glatki, bez rupica, neravnina i nesavršenosti pogodnih za stvaranje mikroorganizama koji bi ugrozili dragocjeni teret. Ipak, u tankovima će se prevoziti svježi sok porijeklom iz Brazila ili s Floride, tako da pogreške, veli nam Kovačić, ne smije biti.
- U postupku varenja radi se detaljnije ultrazvučno i rendgensko snimanje varova, što je uobičajeno - govori nam Kovačić.

Frižideri
Gotovi tankovi poput jaja vertikalno će se posložiti u trup broda. Zbog ovih “čeličnih jaja” paluba će biti kupolasta oblika. Raširit će se tu i hrpa opreme za rahlađivanje i održavanje temperature u tankovima. Ako uzmemo u obzir da litra svježeg voćnog soka u šoping centrima košta oko 4 eura i ako to pomnožimo s 32 milijuna litara soka koliko će stati u ovaj škverski brod, dolazimo do cifre od 128 milijuna eura vrijednog tereta. Dakle, samo u jednom vijađu brod će nositi teret koji vrijedi mnogo više nego brod sam.

Švicarci
U škveru su nam rekli da je naručitelj broda kompanija iz Švicarske, ali nisu htjeli iznijeti ime brodovlasnika, niti cijenu novogradnje, obrazlažući to poslovnom tajnom u ovoj fazi gradnje. No, ovaj posao otvara mogućnost pozitivnog poslovanja brodogradilišta u skladu sa strogim europskim pravilima poslovanja velikih kompanija.
[Vrh] Go down
Primus



Join date : 27.03.2010
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Novogradnje   uto stu 30, 2010 12:09 am

Video porinuća RO-PAX-a

View My Video
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Novogradnje   Today at 10:49 am

[Vrh] Go down
 
Novogradnje
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Teretni brodari :: Domaći teretni brodovi-
Forum(o)Bir: