Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Autor/icaPoruka
sali



Join date : 30.09.2008
Age : 65
Lokacija : Zagreb

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   uto lip 03, 2014 1:36 pm

Propala ideja o prvom splitskom "botelu"

Naziv "botel" kovanica je sastavljena od dviju engleskih riječi – boat (brod) i hotel. Namjeravalo se  "Dalmatiju" unajmiti od kompanije "Blue line", u čijem se vlasništvu nalazi. Iako se razmišljalo o više gradova za privez broda hotela, sasvim je bilo izgledno da će izbor u konačnici pasti na Split. Želja je bila da se "Dalmatiju" priveže negdje u Gradskoj luci i da bi botel sa svim svojim sadržajima bio  na raspolaganju isključivo gostima. Međutim, razmišljalo se ako bude interesa,te se pokaže potreba, nije isključeno da brod neke od svojih sadržaja i prostora pruži na raspolaganje Splićanima i gostima grada. Da je sve bilo po planu već početkom svibnja mogli smo očekivati otvaranje prvog boathotela u Splitu, ali i cijeloj Dalmaciji.

Što se u međuvremenu dogodilo .....


Citat :
Propala je još jedna zanimljiva poduzetnička inicijativa: zbog izostanka dozvole Lučke uprave, Split ovog ljeta ipak neće dobiti prvi 'botel' - brod koji je od svibnja do listopada trebao biti vezan u gradskoj luci i služiti kao hostel

[You must be registered and logged in to see this image.]

Bilo je zamišljeno da 123 metra dug trajekt 'Dalmatia' tvrtke Blue Line ljetne mjesece provede na vezu i tako stvori novih petstotinjak ležaja u gradu kojemu ionako nedostaje smještajnih kapaciteta, a ovaj brodar zajedno s agentom Split Tours izračunao je da bi se otvorilo najmanje desetak novih radnih mjesta i stvorilo brojne dodatne prihode gradskom i državnom proračunu. Samo od PDV-a, računaju, država je mogla ubrati oko 2,5 milijuna kuna.

Ništa od toga: u dopisu Lučke uprave Split odgovoreno im je da se zbog karakteristika luke i očekivanih gužvi ne može osigurati jedan od četrdesetak vezova, premda je ponuđeno i da se u danima kada je luka najopterećenija 'Dalmatia' prebaci na sidrište i da se gosti u tom periodu do kopna prevoze 'tenderima'.

Split jest treća najprometnija putnička luka na Mediteranu, a u hrvatskim okvirima doista je bez premca; no ovakav odgovor mogao se očekivati prije svega, jer upravo Blue Line godinama ratuje na nekoliko frontova s gotovo svim institucijama - najprije je prije nekoliko godina pokušao razbiti monopol Jadrolinije na trajektnim linijama, a posljednjih godina uporno upozorava da je zbog različitih propisa diskriminiran u odnosu na državnog brodara.

Potražili smo objašnjenje ravnatelja Lučke uprave, nedavno imenovanog SDP-ovca Milana Blaževskog, koji tvrdi da je stvar samo u kapacitetima. 'Svi znaju kakvo je stanje u našem bazenu, i brodar i agent. Jednostavno nemamo kamo s brodom, pa nije to čamac od 12 metara!' kaže Blaževski.

'Neću ulaziti u druge probleme, niti u njihov odnos s ostalim institucijama: Lučka uprava apsolutno podržava poduzetničke inicijative, ali mora se znati da godišnje imamo dvostruko više operacija pristajanja od svih ostalih hrvatskih luka zajedno. Od 17 tisuća ticanja, čak 70 posto obavi se upravo u ljetnim mjesecima', objašnjava ravnatelj Lučke uprave.

U tvrtki Blue Line tek su neslužbeno poručili da su šokirani odbijenicom u trenutku kada cijela Hrvatska očajnički traži investicije i nove projekte. Nadaju se da će se odgovorni 'dozvati razumu'.

Brod "Dalmatija", izgrađen u Poljskoj 1978. godine kao "Pomerania", ima ukupno 150 kabina, od kojih 10 luksuznih, te ukupno 482 kreveta. Raspolaže svim potrebnim komforom kakav budući gosti broda hotela mogu poželjeti: od restorana, recepcije, noćnoga kluba, kasina, barova do sunčane palube, a ima čak i malu kapelicu.

Srdačan pozdrav !
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   uto lip 24, 2014 11:08 am

SPLIT 1700 kao KRONPRINS CARL GUSTAF (1966.-1975.), Lion Ferry:
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]

SPLIT 1700 kao WILANOW (1975.-1997.), Polferries:
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]

rekonstrukcija 1991. u Gdanjsku:
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: Internet

Sistership: PRIUS BERTL, GUSTAV VASA, MUNSTER, LEINSTER, INNISFALLEN


Zadnja promjena: DavorVis; uto lis 13, 2015 10:53 am; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh] Go down
viki007



Join date : 12.08.2009

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   čet kol 14, 2014 11:00 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]


MUKE SPLITSKOG PODUZETNIKA
Potrošio pola milijuna eura i zapeo u raljama birokracije
Izvor: Pixsell , Autor:Grgo Jelavic/PIXSELL

Autor: P. S.
14.8.2014 14:00:19
14.8.2014 11:30:29

'Hrvatska je jasno pokazala kako je samo deklarativno za investicije i otvaranje novih radnih mjesta: nakon dva i pol mjeseca zavlačenja, Ured državne uprave za gospodarstvo poslao je odbijenicu za kategorizaciju Bostela Dalmatia u Dubrovniku', stoji u plaćenom oglasu tvrtke Bostel Dalmatia čiji je vlasnik splitski poduzetnik Večeslav Mrčelić

U oglasu navode kako im je onemogućen daljnji nastavak projekta u čiju je pripremu i održavanje dosad već uloženo preko pola milijuna eura, izvršen uvoz broda i zaposleni djelatnici.

'Prepreku za kategorizaciju u državnoj Službi za gospodarstvo i Odjelu za turizam predstavlja činjenica 'što brod ne može imati dvojaku funkciju, biti brod i hotel!?

To je posljednja, ali ne i jedina nebulozna prepreka državnih birokrata koji opstruiraju ovaj projekt i splitsku tvrtku Bostel, koja je, najprije u Splitu, a sada i u Dubrovniku, planirala gostima ponuditi novi tip turističke usluge - uslugu smještaja u botelu', stoji u oglasu.

Nadalje pišu kako je sve počelo glatko krajem svibnja najavom gradonačelnika Andre Vlahušića i prijedlogom smještaja bostela u Dubrovniku.

'Osim prvog inicijalnog sastanka, na kojemu je pokazana dobra volja Grada, carine, policije i luke, sve je kasnije išlo po dubrovački - 'sa svakim lijepo, ni s kim iskreno'. Potrošilo se dosta vremena na carinsku proceduru kroz koju je trebalo ishoditi deklaraciju za privremeni smještaj broda na vezu i na dokument o privremenom uvozu broda.

To se odugovlačenje nastavilo i novim peripetijama - Ured državne uprave zatražio je građevinsku dozvolu za brod dok je na vezu, što je još jedna birokratska glupost, jer brod ima dokumente izdane od klasifikacijskog društva, što je ekvivalent istom. Trebalo je uložiti dosta truda i vremena da se dokaže kako je to nebulozan zahtjev, s čime se u konačnici složilo i Ministarstvo turizma. A onda su smislili i novi, još banalniji razlog za odugovlačenje - bilo je potrebno ishoditi 'odgovarajući akt Ministarstva' kojim se dokazuje da brod može obavljati ugostiteljsku djelatnost!? Kada se potvrdilo da i to može, ipak je odbijen zahtjev za kategorizaciju bostela.

Cijela dosadašnja birokratska procedura bez jasne logike i reda prisilila je tvrtku Bostel da koncem srpnja podnese i kaznene prijave protiv odgovornih sa sumnjom da su se udružili za namjerno blokiranje projekta. Osim kaznene prijave, tvrtka Bostel će sudskim putem zatražiti i naknadu štete koja joj je pričinjena kao investitoru.'

U oglasu se tvrtka Bostel Dalmatia ispričava gostima kojima su bili prisiljeni odbiti rezervacije priznajući kako su izgubili bitku s državnim aparatom.

'Pitamo se hoće li hrvatska Vlada konačno shvatiti tko je glavni krivac za blokiranje investicija, ali i da ne može pokrenuti Hrvatsku dok drastično ne razbije nedodirljivu utvrdu preskupih državnih službenika i pretvori ih u javni servis građana Republike Hrvatske!

Ovakvim propisima i zakonima Hrvatska ni ne može imati ili očekivati bolju sudbinu od ove koju ima - kontinuiran rast nezaposlenosti, pad BDP-a, povećanje zaduženosti i srozavanje kreditnog rejtinga u kategoriju 'totalno smeće!'', zaključuju iz tvrtke Bostel u oglasu koji su adresirali i na predsjednika Vlade RH Zorana Milanovića, ministra turizma Darka Lorencina, ministra gospodarstva Ivana Vrdoljaka, ministra uprave Arsena Bauka, dubrovačkog gradonačelnika Andru Vlahušića te na dubrovačko-neretvanskog župana Nikolu Dobroslavića.
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   sub vel 21, 2015 10:29 pm

Lako je bilo kad bi brod osta plutat isprid luke, a oće li avion lebdit kad ostane u kvaru?

[You must be registered and logged in to see this link.]

Buljubašićev partner zaplovit će zrakom od Rima do Međugorja

Hoćemo li uskoro iznad Splita gledati krila putničkih zrakoplova kompanije “Blue Line International”, koja se nakon brodarskog biznisa trenutačno priprema za ulazak u aviosvijet?

Pogođeni svjetskom gospodarskom recesijom i padom cijena nafte, krenuo je trend koji pokazuje da je potrošnja goriva po putniku u zračnom prometu znatno niža negoli u brodskom. Vođeni tom zvijezdom vodiljom, u “Blue Lineu” odlučili su doslovce – raširiti krila.

Kako doznajemo od dobro upućenih, Henry Jørgensen, suvlasnik i direktor tvrtke koja godinama održava trajektne linije između hrvatske i talijanske obale, priprema osnivanje aviokompanije koja bi se zvala “Blue Airlines”. Za početak bi imala flotu od dva putnička zrakoplova, a baza bi joj bila u zračnoj luci na Resniku.

Ni Skandinavija nije daleko

Razmišlja se o nabavi linijskog putničkog turboprop zrakoplova kao što su kanadski dash-bombardier, te francusko-talijanski ATR 42 ili ATR 47. Dakle, zrakoplovi regionalne klase kapaciteta do 70 sjedala. U “Blue Lineu” odlučili su se baciti na veliki potencijal hrvatskog i europskog aviotržišta, koje sve više preuzimaju niskobudžetne i regionalne kompanije. Nova tvrtka planira se vezati za čvorišta kao što su Rim, Beč, München, Frankfurt i Zürich, a cilja se i na skandinavske metropole.

Posebna pažnja, kako doznajemo, usmjerit će se na veliki potencijal relacije Rim – Mostar koja je važna za dolazak talijanskih putnika u Međugorje. Uostalom, talijanski hodočasnici stalni su gosti “Blue Lineova” feribota “Regina della Pace”, koji plovi na pruzi između Ancone i našega grada, odakle nastavljaju svoje putovanje prema marijanskom svetištu u BiH. Umjesto desetosatne plovidbe između dviju jadranskih obala, putnik bi iz Rima do Međugorja mogao doputovati za samo 60-ak minuta ugodnog leta.

Intenzivno letenje, niski troškovi i veća efikasnost u radu – koordinate su kojima “Blue Line” planira osigurati poslovanje svoje “low cost” zrakoplovne kompanije. Na internetskim stranicama te tvrtke već se nalazi izbornik s oznakom “Blue Airline” čije se “otvaranje” uskoro očekuje, a preko kojeg će se moći rezervirati avionske karte do željene destinacije.

Pojavom “low cost” prijevoznika putovanje avionom postalo je pristupačno znatno većem broju putnika nego što je to bio slučaj kada su letjeli “redovni” avioprijevoznici, najčešće nacionalne kompanije.
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   pet oľu 27, 2015 7:19 pm

HAMMERSHUS (KRALJICA MIRA):
[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: [You must be registered and logged in to see this link.]
Osim ove na linku je i hrpa drugih fenomenalnih fotografija (čak i gradnja i porinuće) KRALJICE MIRA, a uz nju tu su još maloprije postavljene ILIRIJA i SLAVIJA.
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   pon svi 25, 2015 10:06 pm

12.06.2003.:
[You must be registered and logged in to see this link.]
BRODARSKA KOMPANIJA SEM MARITIME UVODI NOVU MEĐUNARODNU LINIJU S ITALIJOM TRI PUTA TJEDNO
"Kraljicom Mira" Ancona bliža Zadru
Nakon prvoga polaska broda u nedjelju, kontinuirano ćemo u večernjim satima svakoga utorka, četvrtka i nedjelje ploviti prema Anconi, dok je povratak u Zadar planiran ponedjeljkom, srijedom i petkom, također u večernjim satima. Pristajanje u Malom Lošinju predviđeno je petkom, najavio je direktor kompanije Igor Lučić

"Kraljica mira" - veliki putnički brod u vlasništvu međunarodne brodarske kompanije SEM Maritime (SMC), 15. lipnja, u nedjelju navečer isplovit će iz zadarske luke prema Anconi na svoju prvu, u nizu plovidbi, kojima će ovoga ljeta tri puta tjedno povezivati ta dva jadranska grada, a jednom tjedno pristajat će i u Malome Lošinju.
Novu međunarodnu plovidbenu liniju najavili su u srijedu na konferenciji za novinare u multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice u Zadru čelni ljudi SMC-a, direktor kompanije Igor Lučić i zapovjednik "Kraljice Mira" Mate Vitaljić.
- "Kraljica Mira" najpoznatiji je brod naše kompanije i čitavo desetljeće plovila je uspješno i ekonomično na relaciji Split - Ancona - Split, a od početka ove turističke sezone s Italijom će spajati Zadar i Mali Lošinj. "Kraljica Mira" u nedjelju dolazi u ZadarNakon prvoga polaska broda u nedjelju, kontinuirano ćemo u večernjim satima svakoga utorka, četvrtka i nedjelje ploviti prema Anconi, dok je povratak u Zadar planiran ponedjeljkom, srijedom i petkom, također u večernjim satima. Pristajanje u Malom Lošinju predviđeno je petkom. Brodske karte za ovu liniju već se mogu kupiti u prodajnoj kućici SEM Marine travel agenta za Hrvatsku, na Istarskoj obali iza zgrade Lučke kapetanije na Carinskom gatu, te na web stranicama kompanije na Internetu - kazao je Lučić, dodajući kako će zbog usklađenja sa satnicama ostalih brodskih linija prema Anconi isplovljivanje iz Zadra do 17. srpnja biti u 21 sat, a nakon toga do konca ljeta u 22 sata.
Za srpanj i dobar dio mjeseca kolovoza kapaciteti broda već su bukirani. "Kraljica Mira" prošle je godine na liniji Split - Ancona prevezla 50 tisuća putnika, a iz Zadra se ovoga ljeta planira prevesti 23 tisuće putnika. Plovit će se do konca rujna sigurno, a dalje će se vidjeti "prema potrebama", ako vidimo interes, nastojat ćemo raditi i dalje - kazali su predstavnici SMC-a, dodajući kako su po cijenama povoljniji od konkurencije. Lučić je kazao kako posebno želi zahvaliti zadarskom Gradskom poglavarstvu na čelu s gradonačelnikom Božidarom Kalmetom i predsjedniku Županijske gospodarske komore Dariju Jurinu, na pomoći pri dolasku kompanije u Zadar, a otkrio je i razloge iznenadnog interesa kompanije za Zadar:
- Kao Splićanin sam fasciniran onim što Zadar kao grad radi. Mislim da trenutačno predvodi sve gradove u Dalmaciji - rekao je Lučić. Uvođenje brodske linije SEM-a Zadar predstavlja značajan događaj i za zadarski turizam, jer će brojne talijanske turističke agencije ovoga ljeta dovoditi talijanske turiste u Zadar upravo "Kraljicom Mira". Ipak, na konferenciji nije bilo turističkih predstavnika grada, što su pojedini sudionici iz Zadra zamjerili.
M. KALAJŽIĆ

Mjesta za 512 putnika

"Kraljica Mira" izgrađena je 1965. godine u Njemačkoj, a zadnjih godina u modernizaciju je uloženo oko milijun američkih dolara. Kapacitet broda je 512 putnika, od čega 200 putnika u stotinu dvokrevetnih klimatiziranih kabina. Dužina broda je 87 metara, širina 17 metara, a brzina 16 čvorova. Relacijom će se putovati od sedam do osam sati.
Brod ima duty free, restoran, sun deck, kapelicu i garažu za stotinu automobila. Do sada je za Anconu plovio iz Splita gdje tu liniju preuzimaju dva broda: "Split 1700" i "Ancona". "Kraljica Mira" nalazi se u Trogiru na redovnom remontu, a u Zadar dolazi u nedjelju poslijepodne.
[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: slobodnadalmacija.hr
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   sri stu 18, 2015 6:34 pm

SEM-ova buduća MILNA:
[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: facebook - Izgubljena Generacija 58000 Split
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   sub stu 21, 2015 10:29 pm

Korčula:
[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: panoramio.com; autor: Andrzej Wolinski


Zadnja promjena: DavorVis; uto tra 19, 2016 8:21 pm; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   uto tra 19, 2016 6:06 pm

Ancona:
[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: alamy.com
[Vrh] Go down
Gusseppe



Join date : 22.08.2009
Lokacija : Račišće

PostajNaslov: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   uto tra 19, 2016 8:09 pm

Davore kad je ovo bilo u Korculi ako se zna Very Happy
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   uto tra 19, 2016 8:17 pm

Gusseppe, u izvoru (panoramio.com) nije naveden datum (ni godina) nastanka fotografije, ali piše da je postavljena 18.01.2009. godine.
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   čet svi 12, 2016 5:55 pm

SPLIT 1700:
[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
Carlo



Join date : 26.09.2010
Lokacija : studente

PostajNaslov: Ancona-Split 2014   sri lip 22, 2016 7:58 pm



Ancona - Split 2014

Regina della Pace e Dalmatia
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   pon srp 25, 2016 12:39 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: alamy.com
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   pet kol 05, 2016 1:22 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: flickr.com
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company   Today at 12:35 pm

[Vrh] Go down
 
Brodovi Blue Line i Sem Maritime Company
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 7 / 7.Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Similar topics
-
» novi ferry za blue line
» columbia jinlang company usa saber!
» Columbia Jinglang Company
» Brodovi JRM
» Ribarski brodovi

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Putnički brodari :: Linijska nacionalna plovidba i Blue line :: Blue line-
Forum(o)Bir: