Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 Brodovi Linijske nacionalne plovidbe

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Next
Autor/icaPoruka
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   čet pro 06, 2012 11:10 am

Potopljeni Buljubašićev LNP: Žrtve smo politike!

Jedini splitski privatni putnički brodar, a nakon državne “Jadrolinije” ujedno i najveći, “Linijska nacionalna plovidba” - LNP, proteklih tjedana prolazi pravu agoniju koja bi mogla završiti skorim gašenjem pomorske djelatnosti i restrukturiranjem tvrtke.

Do prije samo godinu dana taj splitski brodar držao je pet brodskih linija, a danas tek jednu liniju na pruzi Lopar-Valbiska. Preciznije rečeno, u proteklih nekoliko mjeseci LNP je ostao bez dviju županijskih brzobrodskih linija (Split-Rogač i Split-Milna), zatim bez državne brzobrodske linije Split-Rogač, te na koncu i bez sezonske brzobrodske pruge Pula-Mali Lošinj-Zadar.
Pola radnika ostalo bez posla

Posljedice toga su da je gotovo pola zaposlenika LNP-a ostalo bez posla. Dvadeset pomoraca i zaposlenika poslani su s radnim knjižicama svojim kućama, a katamarani “Bišovo”, “Broč” i “Komiza” do daljnjega su vezani uz kraj. Kakva je daljnja sudbina tih bivših zaposlenika, a i brodova, nitko ne zna. Godišnji troškovi za te privezane brodove su 1,3 milijuna kuna.

Zbog svega nabrojenog, u toj splitskoj brodarskoj kući, kako doznajemo, na korak su do gašenja pomorske djelatnosti. Takav crni scenarij tvrtke koja posluje već 15 godina potvrdila nam je Antonija Mišura, direktorica LNP-a, koji broji još 30 radnika.

- Žrtva smo politike koju vjerno provodi Agencija za obalni linijski pomorski promet, koja je u šest godina postojanja dala u koncesiju samo pet trajektnih linija, i to profitabilnih. Natječaji za preostalih 19 trajektnih linija su poništeni, a kod brzobrodskih linija situacija je još gora. Rezultat toga je da država godišnje izdvaja oko 390 milijuna kuna na ime potpora za održavanje obalnog linijskog pomorskog prometa, koje većinom odlaze u blagajnu “Jadrolinije”.

Malim brodarima, njih 10-ak, ostaje tek dio tog budžeta, za nekolicinu linija koje “Jadrolinija” nema interesa održavati - pojašnjava direktorica Mišura, koja upozorava kako LNP u sadašnjoj situaciji ne može razmišljati o obnovi flote bez strategije razvoja pomorskog tržišta.

- Iako aktualna vlast proziva poduzetnike da nemaju privatne inicijative, neka objasni kako planirati poslovanje i obnavljati flotu kada država ne raspisuje natječaje za brodske linije, a što je osnovni preduvjet za upošljavanje brodova i dobivanje kreditnih potpora od banaka. Očekujemo od Agencije i nadležnih u Ministarstvu da brodarskoj javnosti konačno obznane hoće li, i kada, raspisati natječaje, jer nam ne preostaje ništa drugo nego prestati se baviti pomorskom djelatnošću - najavila je Mišura, čelnica LNP-a.

Ako se ostvari ovaj scenarij LNP-a, bit će to dodatni udarac splitskom brodarstvu koje se već nalazi na koljenima. Zatražili smo i očitovanje prozvane Agencije, u kojoj nam kažu kako LNP-u linije “nisu oduzete, već su im koncesije istekle”. Kako stoji u odgovoru koji smo dobili, dodjela novih morskih pruga koje brodarima poput LNP-a život znače, ovisi o, kako kažu, raspoloživim financijskim sredstvima te izmjenama pravilnika za brodare.
Odgovor iz Agencije

- Koncesioniranje trajektnih linija, kao i brzobrodskih, planira se početkom 2013. godine. Zbog nedostatka proračunskih sredstava, izvršen je rebalans proračuna za 2012., pri čemu je iznos potpora za održavanje državnih trajektnih i brzobrodskih linija smanjen za 15 milijuna kuna, s 390 na 375 milijuna kuna. Prema prijedlogu proračuna za 2013. godinu, sredstva za potpore bit će dodatno smanjena za 20 milijuna kuna, s 375 na 355 milijuna kuna. S tim iznosom moraju biti usklađeni i precizirani iznosi potpora koji će za svaku pojedinu liniju biti iskazani u natječaju.

U tijeku je izmjena Pravilnika o uvjetima koje mora ispunjavati brod i brodar za obavljanje obalnog linijskog pomorskog prometa, što se očekuje krajem ove godine, te Odluke o određivanju državnih linija u javnom prijevozu u linijskom obalnom pomorskom prijevozu kojom se utvrđuje relacija, minimalna učestalost prijevoza, kapacitet brodova za svaku pojedinu državnu liniju.

Nakon što sve navedene radnje budu izvršene, počet će se s koncesioniranjem linija na razdoblje do 31. prosinca 2016. godine - stoji u odgovoru koji potpisuje Ivo Baldasar, ravnatelj Agencije za obalni linijski prijevoz. Do zaključenja teksta nismo dobili komentar resornog Ministarstva mora što bi gašenje jedne pomorske tvrtke moglo značiti za ionako posrnuli pomorski Split.
[Vrh] Go down
FRED



Join date : 02.03.2008
Lokacija : Split - Hvar

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   čet sij 17, 2013 1:56 pm

Vidim niko ne komentira ˝Broc˝ sada plovi prema Rogaču i Milni, jesu im to vratili koncesiju ili je Krilo iznajmi katamaran od LNP. I kako su putnici ponovno prihvtili da ne plovi ˝Krilo˝?
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sri sij 30, 2013 3:53 pm

Luka je napisao/la:
file je napisao/la:
Evo u Žirju se priča da će se umisto KRČANKE stavit MOLI

Na ovo komentar može biti samo ŽIVILA JADROLINIJA Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Krčanka je i ovakva i onakva, ali moli bi bio katastrofa za tu liniju.

Nisam to čuo i malo je vjerovatno. Još čemo mi dugo gledati našu Krčanku iako Moli, koliko vidim ima solidnu brzinu, ostalo ne odgovara za ovo liniju.
[Vrh] Go down
10bofora



Join date : 09.02.2012
Lokacija : split

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sri sij 30, 2013 11:38 pm

Mislim da bi ovo bilo najbolje riješenje za žirje obzirom na broj stanovnika , zadovoljava brzinom i kapacitetom Sleep

[You must be registered and logged in to see this link.]

[Vrh] Go down
ivan mikelić



Join date : 25.04.2010
Lokacija : Vranjic

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet vel 08, 2013 5:48 pm

FRED je napisao/la:
Vidim niko ne komentira ˝Broc˝ sada plovi prema Rogaču i Milni, jesu im to vratili koncesiju ili je Krilo iznajmi katamaran od LNP. I kako su putnici ponovno prihvtili da ne plovi ˝Krilo˝?

Kako sam ćua "Krilo" je odustalo od linije, a putnici su zadovoljniji sa "Broc-om" nego "Krilom"
[Vrh] Go down
FRED



Join date : 02.03.2008
Lokacija : Split - Hvar

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet vel 08, 2013 10:06 pm

Koje su to kombinacije, dobili su koncesiju pa odustali od nje, jer su dobili drugu bolju. Znači njima je trebala koncesija za prijelazno razdoblje od kraja lita do kad su počeli plovit za Mali Lošinj, da im brod ne stoji vezan.
I kako to da su ljudi zadovoljniji ˝Broc-om˝ nego ˝Krilom˝, koliko ja znam ovi drugi je brži i udobniji?
[Vrh] Go down
ivan mikelić



Join date : 25.04.2010
Lokacija : Vranjic

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   ned vel 24, 2013 2:01 pm

"Krilo" je udobno, za "Broc" neznam jer se nisam sa njim vozia,ali Šoltani i stanovnici Milne su se godinama vozili u "Komizi"/"Brocu" i već su se naviknuli na njih. Jedna od mana "Krila" im je visok ulaz kroz vrata, i nisu znali koji brod vozi i odakle polazi.
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pon oľu 04, 2013 2:42 pm

Izgleda da će Moli bit prodan zbog ovrhe.
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pon oľu 04, 2013 6:07 pm

1. tko će to čudo kupit?
2. nemaju zamjenski trajekt za liniju lopar-valbiska
3. propali su
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sub oľu 16, 2013 12:48 am

Odgovor na jedan mail
"Razumijemo Vašu reakciju i nezadovoljstvo vezani za trajekt Nosač tvrtke LNP. Također moramo reći da niste jedini
I da su i Vaše, a i druge reakcije opravdane.
Sa trajektom Nosač već duže vremena ima problema. Agencija je svjesna stanja i pokušava na sve načine pomoći tvrtci LNP
U njihovim nastojanjima da prebrode postojeće probleme sa ciljem spašavanja radnih mjesta. U tu svrhu je Agencija organizirala
više sastanaka i razgovora. Između ostalih i sa gradonačelnikom općine Lopar.
Nažalost, situacija se ne popravlja. Po dogovoru sa više zainteresiranih strana, ali i sa samom tvrtkom LNP, Agencija će uskoro
razriješiti ovo stanje.

Lijepi pozdravi. "
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sri tra 03, 2013 5:58 pm

Citat :
Broj: 2. Ovr-1173/12 od 28. II. 2013. (241)

Trgovački sud u Splitu, Split, Sukoišanska 6, objavljuje

OGLAS

U ovršnom postupku ovrhovoditelja Credo banka d.d. u stečaju, Split, Zrinsko-frankopanska 58, kojeg zastupa stečajna upraviteljica Ankica Čenić, iz Splita, Pupačićeva 1/3, protiv ovršenika Linijska nacionalna plovidba d.d., Split, 114. brigade 10, kojeg zastupa opunomoćenik Nediljko Ivančević, odvjetnik iz Splita, 114. brigade 10, radi prisilnog ostvarenja novčane tražbine u iznosu od 1.003.797,10 kuna, 28. ožujka 2013. u 10 sati u zgradi Trgovačkog suda u Splitu, Sukoišanska 6, soba br. 3 – 4 (sudnica 1), održat će se prvo dražbeno ročište za prodaju usmenom javnom dražbom motornog broda u vlasništvu ovršenika imena »Moli« upisan u ulošku br. 5 T-900 Upisnika brodova Lučke kapetanije Split, luke upisa Split, IMO broj 6510643, bruto tonaže 353, neto tonaže 126, dužine preko svega 49,13 m, najveće širine 10,60 m, visine po sredini broda 3,80 m, proizveden u Haugesund, Norveška, godine gradnje 1965., materijal čelik, tip i model Ro-Ro putnički brod, pogonski strojevi i ukupna snaga 2 × Caterpillar 3412 C 1002 kW, koji brod se nalazi u Brodotrogiru d.d., Trogir. Brod se prodaje u cijelosti prema utvrđenju sudskog vještaka dr. sc. Srećka Favro, dipl. ing. iz Splita u pisanom vještvu zaprimljenom kod ovog suda 12. prosinca 2012. Vrijednost broda je utvrđena vještvom na iznos od 3.008.041,00 kuna. Procijenjena cijena je bez PDV-a.

Vrijednost broda može se konačno utvrditi na ročištu za prodaju. Na prvom ročištu za dražbu brod se ne može prodati ispod jedne polovice utvrđene vrijednosti, odnosno vrijednosti konačno utvrđene na ročištu za prodaju, dok se na drugom ročištu brod može prodati i ispod polovine utvrđene vrijednosti, ali ne ispod jedne trećine te vrijednosti. Sudionici javne dražbe dužni su do početka dražbe na račun ovog suda br. 2390001-1300000664 (depozitni račun) kod Hrvatske poštanske banke d.d. položiti jamčevinu u gotovom novcu u visini desetog dijela utvrđene vrijednosti broda, odnosno 300.804,10 kuna. Kupac je dužan u roku od mjesec dana, nakon dražbe uplatiti kupovninu i pripadajući PDV te dostaviti sudu dokaz o uplati. Ako kupac udovolji svim obvezama iz uvjeta prodaje, gotovi novac položen na sudu kao jamstvo može se upotrijebiti kao dio kupovnine. Obvezu plaćanja poreza i drugih davanja, te trošak upisa vlasništva na brodu u Upisnik brodova snosi kupac. Ako kupac u zadanom roku ne doprinese dokaze o izvršenoj uplati kupovnine te pripadajućeg PDV-a, sud će pravomoćno rješenje o dosudi oglasiti nevažećim i odrediti ponovnu prodaju na trošak i rizik kupca, uz odgovornost kupca za svaku štetu koju je na taj način uzrokovao. Kupac može biti pravna i fizička osoba. Rizik i korist za prodani brod prelazi na kupca onog dana kada mu brod po pravomoćnosti rješenja bude predan. Od toga dana kupac snosi i sve terete vezane za pravo vlasništva na brodu. Uvjeti prodaje i isprave koje se odnose na brod mogu se razgledati kod ovog suda. Pozivaju se založni vjerovnici čija prava nisu upisana u Upisnik brodova da najkasnije na ročištu za prodaju prijave svoje tražbine, te se ujedno upozoravaju da će se njihova prava u postupku uzeti u obzir samo ako proizlaze iz ovršnog spisa. Poziva se svaka osoba koja na brodu ima kakvo pravo, zbog kojeg prodaja ne bi bila dopuštena, prijaviti svoje pravo sudu najkasnije na ročištu za prodaju prije početka usmene javne dražbe, s upozorenjem da se to pravo u pogledu broda na kojem se provodi ovrha na štetu savjesnog kupca neće više moći ostvariti. Osobi koja na brodu ima kakvo pravo ili teret dostavljat će se obavijesti o daljnjem tijeku postupka samo ako boravi u Republici Hrvatskoj ili ako u Republici Hrvatskoj ima svog opunomoćenika, odnosno opunomoćenika za primanje pismena. Sudionici (ponuditelji – kupci) na javnoj dražbi moraju dokazati svoje ovlaštenje za zastupanje na ročištu javnom ispravom ili javno ovjerenom punomoći. Zainteresirane osobe mogu brod razgledati radnim danom u brodogradilištu Brodotrogir d.d. u Trogiru od 8 do 14 sati.

Trgovački sud u Splitu
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sri tra 03, 2013 11:26 pm

kako će to sad funkcionirati bez zamjenskog trajekta? nosač bi podhitno morao na remont jer izgleda katastrofalno, a u ovoj situaciji čini mi se da neće. neki dan je posada strugala ruzinu na podu garaže.
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   ned tra 07, 2013 7:50 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
Valbiska, 08/2012.
[Vrh] Go down
5AR



Join date : 15.07.2010
Lokacija : otok Krk

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pon tra 22, 2013 12:17 am

Da neće Nosač na remont, viš da će.

Moli danas

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
Luka



Join date : 05.01.2009
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pon tra 22, 2013 10:41 pm

Ne znaš koj je bolji za ovu liniju...
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sri tra 24, 2013 6:31 pm

Luka je napisao/la:
Ne znaš koj je bolji za ovu liniju...
a što bi jadrolinija stavila bolje trajekte? bio je lovrjenac za ovu liniju. pa to je gore od nosača.
ne bi me čudilo da idući put kandidiraju krčanku ili tako nešto.
[Vrh] Go down
TomekZG



Join date : 27.07.2008
Lokacija : Zagreb

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   ned tra 28, 2013 1:29 pm

A šta je falilo Lovrjencu?
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   ned tra 28, 2013 2:34 pm

TomekZG je napisao/la:
A šta je falilo Lovrjencu?
Ne određuje se na temelju nostalgije koji trajekt će voziti. Jednostavno je prespor.
[Vrh] Go down
crni_balkanac



Join date : 15.07.2010
Lokacija : SOL - alpha quadrant

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   ned tra 28, 2013 7:46 pm

Nisam nikad bio na Nosacu. Ali glede na izgled i udobnost na brodu bi odmah preferirao Lovrjenac.
Dali Nosac uopce ima salon? Uz to tesko vjerujem da je Lovrjenac bio sporiji od Nosaca.
[Vrh] Go down
ilirija



Join date : 30.04.2009
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   uto tra 30, 2013 8:25 pm

Broč iz Splita 30.04.2013.

[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
http://croinfo.net/forum/index.php
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sri svi 08, 2013 9:08 pm

Danas sam se vozio u molome. još sad se tresem bounce
[Vrh] Go down
TomekZG



Join date : 27.07.2008
Lokacija : Zagreb

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   ned svi 12, 2013 10:10 pm

Nosač u Malom Lošinju na obnovi
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   čet svi 16, 2013 7:39 pm

Jel se to NOSAČ vratio na Valbiska-Lopar? Di je MOLI?
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet svi 17, 2013 8:55 pm

Nosač se u subotu vratio, a Moli je otišao u Trogir

EDIT: Nakon mjesec dana na remontu trajekt je ruzinav. ruzina izbija doslovno na sve strane.
[Vrh] Go down
pero



Join date : 03.07.2011
Lokacija : Rijeka-Šibenik-Kaprije

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pon lip 24, 2013 11:11 am

[You must be registered and logged in to see this link.]

Uz to, zanima me koji će brod voziti za Šoltu ako Broč dobije koncesiju za Žirje i koliko će mu tribati do Žirja jer koliko vidim na AIS-u ne prelazi 20 čv Question
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   Today at 8:45 pm

[Vrh] Go down
 
Brodovi Linijske nacionalne plovidbe
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 6 / 15.Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Next
 Similar topics
-
» Brodovi Linijske nacionalne plovidbe
» Brodovi JRM
» Ribarski brodovi
» brodovi naših predaka
» teretni brodovi

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Putnički brodari :: Linijska nacionalna plovidba i Blue line :: Linijska nacionalna plovidba-
Forum(o)Bir: