Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 Brodovi Linijske nacionalne plovidbe

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Next
Autor/icaPoruka
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet pro 12, 2014 9:57 am

little bad town je napisao/la:
Da nebi Sv. Juraj osvanuo na Lopar-Valbiska
I bio bi to pun pogodak. Izvan sezone, naravno. Ali neće, jer je potrebniji na Prizna-Žigljen.
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet pro 12, 2014 11:57 am

DavorVis je napisao/la:
little bad town je napisao/la:
Da nebi Sv. Juraj osvanuo na Lopar-Valbiska
I bio bi to pun pogodak. Izvan sezone, naravno. Ali neće, jer je potrebniji na Prizna-Žigljen.

Neka bude Brestova ili Lubenice i svi sretni i zadovoljni.
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Novi list, 16. prosinca 2014.   sri pro 24, 2014 3:19 pm

Matijašević: Linija Valbiska-Lopar Jadroliniji dodijeljena na namještenom natječaju

SPLIT – Predsjednik Hrvatske udruge radničkih sindikata (HURS) Ozren Matijašević ustvrdio je u utorak da je trajektna linija Valbiska-Lopar Jadroliniji dodijeljena na namještenom natječaju, a vjeruje da Jadrolinija uživa monopol u pomorskom prometu na Jadranu te da bi zbog toga mogla doživjeti sudbinu autocesta, koje Vlada namjerava monetizirati.

»Uvjeren sam da je na djelu scenarij po kojem će početkom 2017. godine, kada će se na natječaj u pomorskom prometu moći javljati i strani brodari, Jadrolinija, koja ima sve poslove koje želi, biti privatizirana, nešto slično kao što Vlada pokušava napraviti s monetizacijom hrvatskih autocesta«, rekao je Matijašević na konferenciji za novinare u Splitu.

Upozorio je da Jadrolinija posjeduje čak 23 od 25 trajektnih linija, a nedavni natječaj na kojem je trajektna linija Valbiska (Krk) – Lopar (Rab) dodijeljena upravo Jadroliniji smatra najnovijim dokazom monopola državnog brodara.

Upozorio je da je trajektna linija Valbiska-Lopar oduzeta Linijskoj nacionalnoj plovidbi (LNP) iz Splita nakon sedmogodišnje plovidbe, koju je, ustvrdio je Matijašević, LNP obavljao vrlo kvalitetno.
»Kako sumnjamo da se radi o namještenom natječaju, kojim se pogoduje Jadroliniji, a u opasnost dovodi sudbina 50-ak radnika LNP-a i ugrožava konkurentnost tržišnog natjecanja, uputili smo prigovor i žalbu Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja te predstavništvu Europske komisije u Hrvatskoj«, istaknuo je Matijašević.

Rekao je kako od domaćih institucija ne očekuje mnogo na rješavanju tih prigovora i žalbi, ali od Europske komisije očekuje da će »po tko zna koji put opaučiti po obrazu ovu vlast«.
Matijašević je ustvrdio kako je riječ o »primjeru naštimanog natječaja« i da su prekršena pravila tržišnog natjecanja, čime su, smatra, hrvatske vlasti Europi pokazale »dvostruko lice« jer preuzimaju obveze i potpisuju dokumente, a onda potpisano ne provode u djelo.

Vlasti u Splitu i županiji Matijašević je pozvao da se usprotive oduzimanju trajektne linije od LNP-a, podsjećajući da je riječ o tvrtki sa sjedištem u Splitu, čiji je opstanak, kako je rekao, sada upitan.
»Tražimo od Vlade poništenje ovog natječaja. Ne vjerujem u postupanje ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića, koji svakog dana pokazuje svoju nekvalitetu, ali zazivam premijera Zorana Milanovića da uđe u ovaj slučaj i reagira«, poručio je Matijašević.

Predsjednik Hrvatskog sindikata pomoraca (HSP) Denis Jelaska istaknuo je kako je na natječaju za liniju Valbiska-Lopar, koji je raspisala Agencija za obalni i linijski promet, prihvaćena ponuda Jadrolinije koja se natjecala s novim skupljim brodom, ali i »dampiškim cijenama«.

»Subvencija je s 3,6 miljuna kuna u natječaju povećana na četiri milijuna kuna kako bi Jadrolinija mogla servisirati novi skuplji brod, ali i veću posadu. Ponudili su da će održavati liniju za samo 2,7 milijuna kuna na godinu, a da je to bila odluka u posljednji trenutak, govori to što je Jadrolinija prije sedam godina za istu liniju tražila milijun kuna veću državnu poptoru iako je tada imala stariji i jeftinji brod do sadašnjeg«, objasnio je Jelaska.

[You must be registered and logged in to see this link.]
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Novi list, 17. prosinca 2014.   sri pro 24, 2014 3:26 pm

Klanac: Jadrolinija je ponudila bolji brod i bolje uvjete

Iako je na natječaju za održavanje trajektne linije Valbiska – Lopar najboljom ocijenjena ponuda Jadrolinije koja je ponudila bolju cijenu i novogradnju »Krk«, dok je Linijska nacionalna plovidba ponudila lošije uvjete i starije brodove, rat oko ove linije se ne stišava.

Predsjednik Uprave Jadrolinije Alan Klanac odbacio je optužbe predsjednika Hrvatske udruge radničkih sindikata (HURS) Ozrena Matijaševića koji je jučer ustvrdio da je trajektna linija Valbiska – Lopar Jadroliniji dodijeljena na namještenom natječaju .
Zlonamjerne optužbe

– Svatko tko iznosi tako ozbiljne optužbe trebao bi se zapitati ima li argumente i za čiji interes to radi. Matijašević govori o 50 radnika LNP-a, a ja se pitam što je s pomorcima Jadrolinije. Zar su oni manje vrijedni? Mi smo sagradili brodove bez garancija države, bez subvencionirane kamate i natjecali smo se kao ravnopravan igrač na tržištu. Brod »Krk« ima veći komoditet od »Nosača«, ima niske troškve održavanja, niske troškove eksploatacije i kao takav je konkurentan. Sve optužbe oštro odbacujem, jer su besmislene, kazao je Klanac.

Matijašević jučer na konferenciji za novinare u Splitu također ustvrdio da je trajektna linija Valbiska – Lopar oduzeta Linijskoj nacionalnoj plovidbi (LNP) iz Splita nakon sedmogodišnje plovidbe, koju je obavljao vrlo kvalitetno.

Njegove optužbe izazivaju i zanimljive reakcije. Odluku o dodjeli koncesiji za liniju Valbiska – Lopar donijela je Agencija za obalni linijski pomorski prijevoz, a njezin ravnatelj Ivan Franičević ističe da je ogorčen stavovima sindikata, koji su direktno upregnuti u korist Linijske nacionalne plovidbe.

– Trajekt »Nosač« je star brod. Nije radio kvalitetno, već je imao puno problema, od urušavanja rive u Loparu, čiji je popravak plaćen oko 20 milijuna kuna, do problema sa iskrcajnom rampom, pa sve do smanjene brzine u razdoblju od nekoliko mjeseci. Taj brodar duguje 187.000 kuna Lučkoj upravi Rab i ne plaća svoje obveze. Odluka na natječaju bila je jedina moguća. Mi smo do sada plaćali oko 3,5 milijuna kuna subvencije godišnje LNP-u. Jadrolinija je sada ponudila subvenciju od oko 2,7 milijuna kuna godišnje, dok je LNP dao dvije ponude i u prvoj je tražio subvenciju od 3,67 milijuna kuna, a u drugoj 3,87 milijuna kuna. Jadrolinija je bila oko milijun kuna jeftinija i ponudila je novi brod. Osobno sam zvao Ozrena Matijaševića u Agenciju i htio mu sve te podatke predočiti, ali on nije došao, ističe Franičević dodajući kako vjeruje da će žalba LNP-a biti odbačena, kao i da će »Krk« početi voziti na liniji od 1. siječnja iduće godine.

Parcijalni interes

Time bi sigurno najzadovoljniji bili sami Rabljani, što su nedavno u našem listu potvrdili i načelnik Općine Lopar Alen Andreškić i direktor Turističke zajednice Općine Lopar Marin Mušćo iskazujući nezadovoljstvo uslugom Linijske nacionalne plovidbe.

Pomoćnik glavnog tajnika Sindikata pomoraca Hrvatske Vladimir Svalina bio je član Upravnog vijeća Agencije u vrijeme kad je LNP dobio liniju.

– Upravno vijeće je uvijek radilo korektno i bez favoriziranja bilo koga. Takvo je moje iskustvo. Brod LNP-a pokazao se u lošem stanju i često je zapadao u tehničke probleme na liniji Valbiska – Lopar. Nisam sudjelovao u donošenju odluke, ali je brod »Krk« sigurno daleko kvalitetniji po komforu, maritimnim i tehničkim svojstvima u usporedbi s »Nosačem«. Ovdje je zanimljivo da se Ozren Matijašević bavi zaštitom interesa brodarskih kompanija, ali ne u cijelosti, već samo interesa LNP-a i to može dovoditi u sumnju da postoji određena sprega, što je jako loše, zaključuje Svalina.

[You must be registered and logged in to see this link.]
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Slobodna Dalmacija, 30. prosinca 2014.   uto pro 30, 2014 12:22 pm

Bruxelles će odlučiti je li "Jadrolinija" legalno dobila prugu Rab-Krk

Hrvatska se prije pristupanja Europskoj uniji obvezala da će do kraja 2016. liberalizirati tržište pomorskog prijevoza putnika i tako domaće kompanije potaknuti na konkurentnost, ali i omogućiti jednake uvjete natjecanja za održavanje linija.
No, priča je, prema tvrdnjama iz “Linijske nacionalne plovidbe” (LNP) i dijela sindikata, otišla u ptpuno suprotnom smjeru, pa drugi po veličini hrvatski putnički brodar pravnim putem, pri Europskoj komisiji, pokušava dokazati “Jadrolinijin” monopol.

Posljednji udarac
- Nakon što je Agencija za obalni linijski pomorski promet odlučila trajektnu prugu Lopar-Valbiska dodjeliti “Jadroliniji”, mi smo, kao dugogodišnji koncesionar, došli na korak do otpuštanja posade broda, a nije isključena ni prodaja trajekta “Nosač” koji je bio ciljano kupljen za tu liniju - kaže Antonija Mišura, direktorica LNP-a, splitske tvrtke koja je sa samo dvije aktualne linije, i to obje katamaranske, kako ističe, osuđena na gašenje.

- Umjesto liberalizacije imamo potop privatnih brodara i monopol “Jadrolinije” koja danas drži 90 posto domaćeg tržišta. Trebalo je sedam godina da državna Agencija raspiše natječaj za trajektne linije, a to je učinila u posljednji trenutak, prije ulaska Hrvatske u EU. Na nadmetanju je državna kompanija od ukupno 25 trajektnih, 15 brzobrodskih i 11 “klasičnih” brodskih linija dobila 23 trajektne, osam brzobrodskih i tri brodske linije. Do kraja 2016. više neće biti novih natječaja - tvrdi Mišura.

Tko je po vama odgovoran za takvo stanje u hrvatskom putničkom brodarstvu?
- Privatnicima su ostavljene linije koje “Jadrolinija” ne želi, a najzaslužniji za tužno stanje su redom sve dosadašnje Vlade, te sadašnja postava, na čelu s ministrom Hajdašom Dončićem i vodećim ljudima Agencije za obalni linijski pomorski promet, koja je svojim neznanjem i neracionalnim ponašanjem zadala posljednji udarac razvoju privatnog brodarstva u Hrvatskoj.

O kakvom neracionalnom ponašanju govorite?
- Primjerice, za liniju Split-Rogač na natječaju je tražen brod s 300 mjesta iako se zna da je dnevni prosjek na toj liniji svega 30 putnika! Veći brod znači veće troškove goriva, održavanja, osiguranja i veći broj posade, te traži veća izdvajanja za subvenciju.

Jeste li podnijelu žalbu zbog gubitka linije Valbiska-Lopar?
- Pod sumnjom u namještanje natječaja za trajektnu liniju između Raba i Krka uložili smo žalbu Agenciji za obalni linijski promet, Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja, te Europskoj komisiji od čijeg očitovanja najviše očekujemo.

No, ne možete zaobići činjenicu da je i “Jadrolinija” hrvatski brodar, respektabilan po pitanju kvalitete i veličine flote.
- Da, ali kako se nositi sa “Jadrolinijom” kad im država novcem poreznih obveznika gradi brodove i pokriva gubitke, te pored svega toga uživaju gotovo pa apsolutni monopol na tržištu. Rade sve kao da se pripremaju za prodaju kompanije, kao što su već prodane banke, telekom...

Pojas za spašavanje
Prvi korak su napravili - uništili privatne brodare i ojačali “Jadroliniju” novim poslovima i brodovima. Nemamo ništa protiv državnog brodara, dapače, neka rade, neka grade i plove, to su naše kolege pomorci, ali što s nama ostalima? Zar nas treba potopiti?

Što očekujete od Europske komisije u ovom slučaju?
- Vjerujem da će nadležni u Bruxellesu istražiti i sankcionirati zaštitu monopola “Jadrolinije”, te inzistirati na ravnopravnoj tržišnoj utakmici u pomorskom putničkom prijevozu. LNP će poduzeti sve poslovne i pravne korake da održi poslovanje i zaštiti radna mjesta, ali i spriječi monopol u pomorskom prijevozu - zaključuje direktorica Mišura.

*Ovo *ranje se nastavlja. Ja ne znam kako se netko kome su Sanadar i co. namjestili liniju 2007. može buniti. Sramota na što nam je država spala. Da netko ucjenjuje s otkazima radnika. Nosač je dobio natječaj, a još ga nisu bili ni kupili, nego tek kad su dobili natječaj.
[Vrh] Go down
ilirija



Join date : 30.04.2009
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sub sij 03, 2015 1:40 am

MT Nosač u luci Valbiska 8. prosinca 2014.

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
http://croinfo.net/forum/index.php
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   čet sij 15, 2015 10:42 pm

LNP ušao u predstečajnu nagodbu. Ovo bi se dogodilo i s Rapskom plovidbom da ih jedna osoba nije spasila prije dvije godine, jer je Jadrolinijina ponuda (novčana i trajekti) bila nemoralna. Zašto oni, bar su puni ko brod lol! , nisu kupili trajekt i javili se za Lopar - Valbiska ili za Prizna - Žigljen, oni valjda misle da će do kraja svijeta održavati liniju za Rab.
[Vrh] Go down
pšb



Join date : 19.12.2010
Lokacija : rijeka

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 16, 2015 5:57 pm

nezz zašto ali Jadrolinija se sa Rapskom nemože mjerit ni u čemu jer nebi mogli održavat liniju ni blizu kvalitetno kao Rapska znam to iz iskustva sa jednima i drugima
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 16, 2015 6:41 pm

to je istina
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sri sij 21, 2015 7:23 pm

Dalmatinski portal, jučer objavljeno:


INTERVJU Antonija Mišura: Priprema se teren za privatizaciju Jadrolinije, a to će uništiti otoke

Ova Vlada je najgora do sada. Dokrajčili su razvoj privatnog brodarstva - kaže direktorica LNP-a

Prošli tjedan dogodilo se ono čega su pribojavali pomorci zaposleni u Linijskoj nacionalnoj plovidbi i na što su sindikati upozoravali prije, te nakon što je tvrtka izgubila na natječaju liniju Lopar - Valbiska. Firma je, naime, pokrenula prijedlog predstečajne nagodbe, a od 52 zaposlena u najvećem privatnom brodaru, 18 pomoraca je dobilo otkaz.

Direktorica LNP-a Antonija Mišura pojašnjava koji su razlozi doveli do uništavanja privatnih brodara od kojih su se neki ugasili ili su pred gašenjem, dok LNP još uvijek brodi, ali u nemogućim uvjetima.

Zbog čega je LNP pokrenuo prijedlog predstečajne nagodbe?

- Prvenstveno, bili smo primorani da bismo spasili radna mjesta i da firma ostane na životu. Već dugi niz godina država ima maćehinski odnos prema privatnim brodarima, a vrhunac je dostignut pod ovom Vladom i ministrom Sinišom Hajdašem Dončićem. Dokrajčili su razvoj privatnog brodarstva.

Sindikati su najavljivali koje mogu biti posljedice rezultata natječaja, a na koncu je prijavljeno i Europskoj komisiji da istraži monopol...

- Upozoravali smo svi na posljedice gubitka te linije. Na natječaju Agencije za obalni linijski promet odabrana je Jadrolinija, a cijeli postupak budi sumnju u namještanje natječaja. LNP je sedam godina povezivao u svakojakim uvjetima Lopar i Valbisku, a na kraju su nas zapravo samo maknuli s linije koju smo 'probili'.

Kažete da se znalo da će Jadrolinija dobiti na natječaju?

- Sumnju u monopol i favoriziranje Jadrolinije budi nekoliko razloga, poput čekanje raspisivanja natječaja godinu dana, slučajno ili ne, dok je bio gotov Jadrolinijin brod, zatim trajanje natječaja svega 45 dana tako da ne stignete niti pripremiti dokumentaciju, a o kupnji broda da ne govorimo. Povećala se subvencija, potom je državni brodar spustio cijenu održavanja, a sedam godina prije tražili su veću potporu...

Radi se o neravnopravnoj tržišnoj utakmici, o čemu je obaviješten i resorni ministar. Da se razumijemo, nismo protiv Jadrolinije, nego za fer utakmicu. Ajmo svi živjeti i raditi u poštenoj utakmici! Međutim, monopol je nikad jači, dok se istovremeno privatne brodare etiketira jeftinim smicalicama da ne znaju raditi.

LNP godinama vodi poslovnu i pravnu bitku s državom i tvrdi da se radi o monopolu Jadrolinije. Možete li navesti neke od razloga?

- Iza Jadrolinije stoji država, od gradnje brodova do financiranja gubitaka iz proračuna. Dodjeljuje im se koncesija na tzv. natječajima za trajektne i katamaranske linije, a u isto vrijeme brodarima ne dopušta razvoj, ostavljaju im se nerentabilne linije, tjera da probijaju nova tržišta, a onda kad stabiliziraju liniju, eto novog natječaja na kojem pobjeđuje Jadrolinija.

Mogu nabrojiti niz neracionalnih odluka na štetu privatnika, poput natječaja za liniju Split - Rogač, za koju su uvjetovali veliki brod sa 250 mjesta, a prosječan broj putnika po putovanju je 30. Veći brod vuče veće troškove, veće subvencije...

Slično je i na drugim linijama, nakon niza godina uspješnog održavanja, preuzimaju nam je, ili daju drugom brodaru koji nam je vraća jer im se ne isplati.

Izdvojit ću i primjer katamaranske linije Žirje - Kaprije koju održavamo od 2013. godine. LNP je najprije odbijen na natječaju, jer kao ima stari brod, a sljedeću godinu s istim brodom pobjeđuje na natječaju!

Da ne spominjem povezivanje Pule i Zadra preko Malog Lošinja koju je LNP održavao do 2012. godine. Tada država ukida subvenciju, preuzima je Jadrolinija da bi je na koncu ugasili jer nije isplativa!

U čemu je suština problema?

- Za liberalizaciju tržišta je izravno zadužena Agencija za obalni linijski promet, osnovana 2006. godine, a trebalo im je sedam godina da raspišu natječaje za trajektne linije. Raspisali su ih u posljednji trenutak, prije ulaska u Europsku uniju. Forma za ispunjavanje uvjeta...

Brodari su poslužili kao paravan za liberalizaciju, a monopol Jadrolinije je nikad jači, ojačava se i linijski i flotom.

Ne treba zaboraviti da u Agenciji sjede mahom ljudi iz Jadrolinije, na čelu s Igorom Butorcem koji je 25 godina bio djelatnik tog državnog brodara, a o svemu odlučuje. Čije interese zastupa?

Ono čega se zaista treba pribojavati je da se priprema teren za privatizaciju Jadrolinije. Isti scenarij se radio i za Telekom, banke... ojačaju se prije privatizacije. Nažalost, taj put je dodatna devastacija otoka.

Koje je rješenje?

- Kao što sam rekla, teško se boriti s jedne strane s monopolističkom mašinerijom, a s druge strane stigmom da privatni brodari loše rade jer ne znaju raditi, ali nadu vidimo od 2017. godine. Tada se raspisuju novi natječaji i otvara tržište europskim brodarima. Naši brodari bolje poznaju teren, uhodaniji su... U otvaranju tržišta, u novim natječajima zaista vidimo opstanak, to nam je motiv i cilj.
Živana Šušak Živković | 20. 01. 2015. | 08:04h

[You must be registered and logged in to see this link.]
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 23, 2015 12:32 am

Nosač nakon 23 dana neplovidbe krenuo iz Lopara prema jugu.
[Vrh] Go down
josko



Join date : 28.12.2011
Age : 21
Lokacija : Zadar

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 23, 2015 10:11 am

Nosač iz Lopara do Splita i okrenuo prema Splitskim vratima ,da neće on na Drvenik-Dominče ?? affraid
[Vrh] Go down
josko



Join date : 28.12.2011
Age : 21
Lokacija : Zadar

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 23, 2015 11:45 am

Nosač u Starigradu na Hvaru.
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 23, 2015 3:37 pm

Svašta Smile
[Vrh] Go down
josko



Join date : 28.12.2011
Age : 21
Lokacija : Zadar

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 23, 2015 3:54 pm

Mislim da bi na kraju mogao završiti na Drvenik-Dominče. A gdje će Moli?
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 23, 2015 3:59 pm

To je trajekt koji ne odgovora današnjim standardima. Počevši od sigurnosti, salona, palube i čega sve ne.
[Vrh] Go down
josko



Join date : 28.12.2011
Age : 21
Lokacija : Zadar

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 23, 2015 4:02 pm

Da,slažem se.Ali zašto se uputio prema jugu točnije po AIS-u u Stari Grad ?
[Vrh] Go down
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 23, 2015 4:09 pm

Mislio sam na Maloga:) Nosač je OK.
[Vrh] Go down
josko



Join date : 28.12.2011
Age : 21
Lokacija : Zadar

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 23, 2015 4:13 pm

Sve ok,samo mi nije jasno zašto je Nosač u Starom Gradu čemu odlazak tamo ?
[Vrh] Go down
Boby



Join date : 12.09.2010
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet sij 23, 2015 5:10 pm

U trajektnoj luci u Starom gradu ima viška vezova ( 4 veza ), pa vjerojatno ide na zimovanje, dok ne donesu odluku šta če sa trajektom.
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sub sij 24, 2015 12:08 pm

Bilo bi lijepo da ga netko fotodokumentira u Starom Gradu, i solo i s HEKTOROVIĆEM.
[Vrh] Go down
FRED



Join date : 02.03.2008
Lokacija : Split - Hvar

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sri vel 11, 2015 8:52 pm

Danas ujutro u Stari Grad ulovi ˝Moli˝ i vezo se na ˝Nosača˝.
[Vrh] Go down
andrej



Join date : 07.06.2008

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   pet vel 13, 2015 5:21 pm

"Nosac", i "Moli" na vezu u luci Stari Grad, 13.02.2015.
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   sri vel 25, 2015 5:01 pm

MOLI kao MELAND (1965.-1995.):
[You must be registered and logged in to see this image.]

MOLI kao HALSNOY (1995.-2005.):
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: fjordfaehren
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   čet vel 26, 2015 1:47 pm

NOSAČ kao BJORGVIN (1975.-1987.):
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]

NOSAČ kao EIDFJORD (1987.-2007.):
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]

Ova fotografija (10./2007.) je zanimnljiva - tek kupljen (ime NOSAČ i luka upisa Split već napisani):
[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: fjordfaehren.de
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Brodovi Linijske nacionalne plovidbe   Today at 1:06 am

[Vrh] Go down
 
Brodovi Linijske nacionalne plovidbe
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 13 / 15.Go to page : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Next
 Similar topics
-
» Brodovi Linijske nacionalne plovidbe
» Brodovi JRM
» Ribarski brodovi
» brodovi naših predaka
» teretni brodovi

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Putnički brodari :: Linijska nacionalna plovidba i Blue line :: Linijska nacionalna plovidba-
Forum(o)Bir: