Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 m/t ANCONA

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
Autor/icaPoruka
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   sri tra 14, 2010 9:55 pm

Moj kolega je bija na njoj prvi palube, veli da je brod u dobrom stanju i inaće je rijeć o dobrom brodu samo su ga godine dovatile.
[Vrh] Go down
PORT SPLIT



Join date : 28.12.2008
Age : 32
Lokacija : SPLIT

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   sri tra 14, 2010 10:28 pm

Meni je jako drag brod, velik, veliki kapacitet, ali kao sto je glazbenik rekao, godine su ucinile svoje
[Vrh] Go down
glava79



Join date : 16.07.2008
Age : 37
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pet tra 16, 2010 8:36 am

PORT SPLIT je napisao/la:
Meni je jako drag brod, velik, veliki kapacitet, ali kao sto je glazbenik rekao, godine su ucinile svoje
Pa i nije baš toliko velik, manji od Dubrovnika i Marka Pola.
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pet tra 16, 2010 2:30 pm

M/S CONNACHT.

Byggd 1979 av Verolme Cork Dockyards Ltd, Cork, Irland.

Varvsnummer. 955.

Dimensioner. 122,00 x 18,83 x 4,83 m.

Brt/ Nrt/ Dwt. 9796/ 3818/ 1373.

Maskineri. Fyra MaK 8M551AK dieslar.

Effekt. 13248 kW.

Knop 20,0.

Passagerare. 1500.

Hyttplatser. 306.

Bilar 332.

M/S PETER WESSEL.

Byggd 1973 av Ateliers & Chantiers du Havre, Le Havre, Frankrike.

Varvsnummer 212.

Dimensioner. 128,12 x 19,99 x 5,50 m.

Brt/ Nrt/ Dwt. 6801/ 3370/ 1202.

Maskineri. Fyra SWD 8TM410 dieslar.

Effekt. 15014 kW.

Knop 19,0.

Passagerare. 1500.

Hyttplatser. 634.

Bilar 270.

Byggd 1966 av Ab Lindholmens Varv, Göteborg.

Varvsnummer. 1096.

Dimensioner. 141,20 x 20,90 x 5,34 m.

Brt/ Nrt/ Dwt. 7883/ 3288/ 2510.

Efter omklassning. GT/ NT/ DWT. 12394/ 4901/ 1950.

Maskineri. Fyra Pielstick-Lindholmen 6PC2-2L400 dieslar.

Effekt. 7415 kW.

Knop 18,0.

Passagerare. 670.

Efter omklassning. 1532.

Hyttplatser. 670.

Efter ombyggnad. 583.

Bilar. 100.

Efter ombyggnad. 285.

PoloIMO. 6608098. Dakle prvi je Dubrovnik koji je najveći gledajući BRT zatima Ancona pa Marco
[Vrh] Go down
file



Join date : 04.12.2009
Lokacija : split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   ned tra 18, 2010 2:44 pm

Ancona ima bočnu rampu ka Liburnija. Je li je ikad otvarala? Question
[Vrh] Go down
PORT SPLIT



Join date : 28.12.2008
Age : 32
Lokacija : SPLIT

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   ned tra 18, 2010 10:54 pm

glava79 je napisao/la:
PORT SPLIT je napisao/la:
Meni je jako drag brod, velik, veliki kapacitet, ali kao sto je glazbenik rekao, godine su ucinile svoje
Pa i nije baš toliko velik, manji od Dubrovnika i Marka Pola.

ANCONA - 141m, DUBROVNIK - 122m, MARLO POLO - 128m
[Vrh] Go down
glava79



Join date : 16.07.2008
Age : 37
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   ned tra 18, 2010 11:35 pm

Znam da je po dužini veći. Možda sam se krivo izrazija, mislija sam na kapacitet.
[Vrh] Go down
reful



Join date : 16.09.2009
Lokacija : split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pon tra 19, 2010 2:06 am

nisi se krivo izrazija nego podaci nisu tocni :

ANCONA         12394 BRUTO TONA

MARKO POLO 10154 BRUTO TONA

DUBROVNIK     9795 BRUTO TONA

ovo su ti  originalni tocni podaci Ancona je najduzi i najveci trajekt .
[Vrh] Go down
glava79



Join date : 16.07.2008
Age : 37
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pon tra 19, 2010 9:05 am

Je, najduži i najveći, ali ima manji kapacitet od Polo i Dubrovnika.
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pon tra 19, 2010 12:08 pm

Ti podaci izražavaju GT ( groose tonnage ) to je ukupni volumen cijelog broda od kobilice do jarbola i od jedne do druge vanjske strane trupa. Bruto tona nije toćno , toćno je bruto registarska tona BRT 2,83 m3. Brojčana vrijednost GT uvijek je manja od BRT iznosi 0,5919 GT=1 BRT ili matematički 400  GT = 548 BRT.  Dakle toćni su podaci ali različito izražavaju. Još da dodam da BRT se odnosi na proračuna volumena za teret . , za žito ili za bale i upotrebaljava se pretežno za teretne brodove. izraz GT je iznos ukupnih volumena na brodu i u upotrebi je za izračun svih međunarodnih sigurnonosnih propisa. Još je u upotrebi izraz  NRT netto registar tonnage . Označava koristan kapacitet za teret na brodu. Na trajektu bi to bio samo kapacitet garaže i kabina putnika. Dakle koristan odnosno komercijalan dio broda. Ja sam samo kopira podatke sa one Švedske  stranice pa sumnjam da su oni pogriješili. Još sam primjetio da je Ancona preuređena tj. povećan je kapacitet za putnike. Vjerovatno je dograđen dio.
[Vrh] Go down
glava79



Join date : 16.07.2008
Age : 37
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pon tra 19, 2010 12:38 pm

Nisu svi podaci na toj švedskoj stranici točni.
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pon tra 19, 2010 3:38 pm

Svakako uvijek ostavljam mogučnost da je greška u podacima.
[Vrh] Go down
brundo



Join date : 31.03.2010

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pet tra 23, 2010 12:33 pm

glazbenik1 je napisao/la:
Svakako uvijek ostavljam mogučnost da je greška u podacima.

Opet valjaš gluposti mužikante. GT jedinicama izražena je brutotonaža brodova baždarenih prema ITMC 69 (International Tonnage Mesurement 1969). Od 1994 svi brodovi u međunarodnoj plovidbi morali bi biti baždareni u GT. Oznaka BRT odnosi se na baždarenje brodova prema Nacionalnim propisima za baždarenje pojedinih zemalja. Naime do 1994 gotovo svaka pomorska zemlja imala je svoje propise za baždarenje tako da su gotovo isti brodovi a raznih zastava imali bitno različiti BRT. Danas su svi obvezni baždariti brodove po ITMC 69 i takvih razlika nema. Odnos između GT i BRT (0,5159 kako kaže mužikant) ne postoji, niko ne može iz GT izračunati BRT i obratno, može samo prebaždariti brod prema nekim drugim propisima. Za baždarenje je naležan isključivo organ Zastave broda (Nacionalna Vlast) koja je jedina ovlaštena baždarit brodove i izdavat "Tonnage certificat". I da te nešto naučim mužikante brutotonaža u GT OBAVEZNO se piše kao cijeli broj, bez točke i decimalnog mjesta, a iznos brutotonaže u BRT (tamo gdje postoji) OBAVEZNO se piše kao decimalni broj sa zarezom i dva decimalna mjesta odnosnoi dvije nule.
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pet tra 23, 2010 3:46 pm

Ajde gospe ti molaj me, šta si se mene uvatija. Sve šta sam ja napisa je toćno, a šta se di primjenjuje i kako to je druga priča . A kako se pravilno piše ja znam bez brige, ako nisi shvatija ti podaci su iskopirani.
[Vrh] Go down
Maestral



Join date : 22.03.2010
Age : 52
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pet tra 30, 2010 6:56 pm

Danas je ANCONA ponovno iz Splita za Anconu isplovila u 10.15 sati.
[Vrh] Go down
markost



Join date : 31.12.2008
Age : 37
Lokacija : Solin

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   sub svi 01, 2010 10:41 am

Zašto Question
[Vrh] Go down
Maestral



Join date : 22.03.2010
Age : 52
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   sub svi 01, 2010 8:57 pm

Ove subote ujutro u splitsku luku je prvo uplovila ANCONA pola sata kasnije i SPLIT 1700.

I danas je ANCONA iza 10 sati izvanredno isplovila na drugu stranu Jadrana. Nije mi poznato zbog čega, to bi mogli bolje znati članovi foruma koji rade u luci.
[Vrh] Go down
PORT SPLIT



Join date : 28.12.2008
Age : 32
Lokacija : SPLIT

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   ned svi 02, 2010 2:58 pm

Veceras ce takoder u 20:30 isploviti ANCONA i SPLIT 1700 iz Splita za Anconu. Sutra (Ponedjeljak,03.05.) ujutro u 10:30 ANCONA se vraca iz Ancone za Split i opet navecer u 20:30h isplovljava za Anconu. SPLIT 1700 sutra isplovljava u 20:30h iz Ancone za Split. Mislim da je to posljednje putovanje SPLIT 1700 jer na web starnici Blue Line pise da u utorak (04.05.) iz Splita za Anconu vozi REGINA DELLA PACE.
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   sri svi 05, 2010 12:14 am

Brodovi plove 2 puta jer je bilo planirano da Regina plovi,ali kako ona nije došla auti i putnici ostaju u Anconi.
[Vrh] Go down
lekadol



Join date : 27.04.2009
Lokacija : Split i Vis

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   čet svi 06, 2010 9:57 am

Ancona na Visu prije par ljeta.


[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   pet srp 23, 2010 1:27 am

Komande na krilu iste kao što su bile na Istri. Lijep brod, no čujem da će u rezalište.Zaista šteta.
[Vrh] Go down
PS2



Join date : 05.07.2010
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   ned srp 25, 2010 7:27 pm

Ancona je legendarna. Very Happy

Route Ancona - Split
Ancona - Stari Grad (Hvar)
Ancona - Vis

Building year 1966
Building yard Lindholmens Varv AB, Sweden (#1096)
Owner SEM Maritime
Operator Blue Line
Length 141,2 m
Breadth 20,73 m
Draft 5,67 m
GT 8.554
Machinery Pielstick
Speed 18 kn.
Number of passengers 1.532
Number of beds 784
Number of cars 230
Port of registry Panama
Flag Panama
[Vrh] Go down
PS2



Join date : 05.07.2010
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   ned kol 08, 2010 11:09 am

Danas naveče idem sa Anconom pa očekujte fotke
[Vrh] Go down
PS2



Join date : 05.07.2010
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   sri kol 11, 2010 2:59 pm

(IMG][You must be registered and logged in to see this link.]
recepcija
[You must be registered and logged in to see this image.]
restoran
[You must be registered and logged in to see this image.]
hodnik sa stolicama i stolovima
[You must be registered and logged in to see this image.]
bar
[You must be registered and logged in to see this image.]
kapela
[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
5AR



Join date : 15.07.2010
Lokacija : otok Krk

PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   sub ruj 18, 2010 12:09 am

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: m/t ANCONA   Today at 10:57 am

[Vrh] Go down
 
m/t ANCONA
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 3.Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Putnički brodari :: Linijska nacionalna plovidba i Blue line :: Blue line-
Forum(o)Bir: