Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 EMMA MAERSK JEDAN OD NAJVEĆIH TERETNIH BRODOVA

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
maki777



Join date : 28.11.2009
Lokacija : R I J E K A

PostajNaslov: EMMA MAERSK JEDAN OD NAJVEĆIH TERETNIH BRODOVA   uto lip 22, 2010 9:59 am

Emma Mærsk je danski kontejnerski brod u vlasništvu kompanije A. P. Moller-Maersk Group, izgrađen u brodogradilištu Odense Steel Shipyard 2006. godine. Prvi brod iz istoimene klase još šest jednakih brodova, najvećih kontejnerskih ikada izgrađenih. Trenutno najveći i najduži teretni brod u upotrebi. [1]

Službeni kapacitet utovara od 11,000 TEU (6 metarski kontejner, Twenty-Foot Equivalent Unit) u skladu je s metodom izračuna kompanije Maersk,[2] tj. oko 1,400 kontejnera više u odnosu na bilo koji drugi brod.

Prema standardnim izračunima, kapacitet utovara znatno je veći u odnosu na deklarirani kapacitet — između 13,500i 15,200 TEU. Razlika između službenih i procijenjenih podataka uzrokovana je praksom kalkulacije kapaciteta kompanije Maersk prema težini, u ovom slučaju od 14 tona po kontejneru, koja može biti ukrcana na brod, što za Emmu Mærsk iznosi 11,000 kontejnera.

Druge kompanije kapacitet ukrcaja baziraju na maksimalnom mogućem broju ukrcanih kontejnera, bez obzira na težinu samih kontejnera, koji je uvijek veći u odnosu na Maerskovu metodu izračuna

Brod je izgrađen u Odenseu u Danskoj. Lipnja 2006, za vrijeme izgradnje, zavarivanje je izazvalo požar u nadgrađu,koji se brzo proširio kroz smještaje za posadu i most. Ubrzo je popravljen te je na ceremoniji krštenja 12. kolovoza, 2006, nazvan je po pokojnoj supruzi vlasnika i osnivača kompanije Mærska Mc-Kinney Mollera. Na prvo putovanje isplovio je 8. rujna, 2006 iz Århusa, sa zaustavljanjima u Göteborgu, Bremerhavenu, Rotterdamu, Algecirasu, i Sueskom kanalu, te dolaskom u Singapur 1. listopada. Na povratak u Europu isplovio je idućeg dana, s pristajanjima u Shenzhenu, Kobeu, Nagoyi, i 10. listopada 2006. u Jokohami.


Nakon povratka u Shenzhen, daljni put je vodio preko Hong Konga, kontejnerske luke Tanjung Pelepas, Sueskog kanala, Felixstowea, Rotterdama, Bremerhavena, i Gothenburga do Århusa, gdje je uplovio 11. studenog 2006. Krajem 2006, mediji su izvjestili o prevozu velikog tovara potrošačke robe iz Kine u Europu, i prevozu otpada iz Europe u Kinu, namjenjenom reciklaži, na povratnom putovanju,[8] što je izazvalo Kinesku upravu za zaštitu okoliša na obećanje da će "pomno pratiti napredak istrage o iskrcavanju britanskog smeća u južnu Kinu", te je dodano da niti jednoj kompaniji u području nije izdana dozvola za uvoz otpada

Redovna putovanja uključuju Ningbo, Xiamen, Hong Kong, Yantian, Tanjung Pelepas, Algeciras, Rotterdam, Bremerhaven.

Pogonski stroj je Wärtsilä-Sulzer 14RTFLEX96-C, trenutno najveći dizelski motor na svijetu, težak 2,300 tona s 109,000 konjskih snaga (82 MW)[10]. Nekoliko je riješenja primjenjeno radi zaštite okoliša, kao skupljač i kogenerator ispusnih plinova koji se usmjeravaju u parni generator, povezan s električnim generatorima radi proizvodnje električne energije.


Na taj način stvara se ekvivalent od 12% proizvodnje električne energije glavnog motora. Dio ispusnih plinova koristi se također i za zagrijavanje prostora za posadu.[11] Umjesto biocida koje kao sredstvo protiv balanida (priljepci, eng. barnacles) koristi većina pomorske industrije, korištena je posebna silicijska boja, što osim smanjenja potrošnje goriva radi manjeg otpora štiti i okoliš nekorištenjem toksičnih boja. Također, smatra se da silicijska boja korištena ispod vodene linije radi stvaranja manjeg otpora štedi 1,200 tona goriva godišnje. Brod raspolaže s bulb profil pramcem što je standardna značajka svih suvremenih brodova.


PODACI
Državna pripadnost:
Danska Flag of Denmark.svg
Klasa i vrsta Emma Mærsk
Naručitelj A. P. Moller-Maersk Group
Brodogradilište Odense Steel Shipyard Ltd, Denmark
Kobilica položena 20. siječnja, 2006.
Porinuće 18. svibnja, 2006.
Stavljen u službu 8. rujna, 2006.
Status u službi
Matična luka Taarbak, Danska
Glavne osobine
Istisnina Tonaža 170.794 t
Dužina 397 m LOA
Širina 56 m
Gaz 15.5 m
Pogon Wärtsilä 14RT-Flex96c
5 x Caterpillar 8M32
ukupno 80 MW (109,000 ks)
Brzina 25.5+ čvorova (47.2 km/h)
Kapacitet 156,907 DWT
11,000 TEU

11,000 TEU
Posada 13, mogućnost smještaja za 30
Napomene IMO: 9321483
pozivni znak OYGR2
Službena stranica
emma-maersk.com

TOLIKO O NJEMU
[Vrh] Go down
maki777



Join date : 28.11.2009
Lokacija : R I J E K A

PostajNaslov: Re: EMMA MAERSK JEDAN OD NAJVEĆIH TERETNIH BRODOVA   pet srp 09, 2010 8:08 pm

ali neki su broodvi po TEU veci od EMME kao npr.CMA CGM CRISTOPHER COLOMB(Procitao)
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: EMMA MAERSK JEDAN OD NAJVEĆIH TERETNIH BRODOVA   sri srp 14, 2010 9:02 am

http://translate.google.hr/translate?hl=hr&sl=en&u=http://en.wikipedia.org/wiki/MV_Mont&ei=UGA9TPSPC42iOISrzJoP&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=7&ved=0CDgQ7gEwBg&prev=/search%3Fq%3Djahre%2Bviking%26hl%3Dhr%26prmd%3Dvi Evo sve o najvećim brodovima na svijetu.
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: EMMA MAERSK JEDAN OD NAJVEĆIH TERETNIH BRODOVA   Today at 12:33 pm

[Vrh] Go down
 
EMMA MAERSK JEDAN OD NAJVEĆIH TERETNIH BRODOVA
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» Slike teretnih brodova - PULA
» Pukovnik Fawcett-najveći misterij Amazone
» Jedan zimski dan (Reportaza)
» AIS - kretanje brodova
» Ribarski brodovi

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Teretni brodari :: Strani teretni brodovi-
Forum(o)Bir: