Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 Havarija broda Costa Concordia

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
glava79



Join date : 16.07.2008
Age : 37
Lokacija : Split

PostajNaslov: Havarija broda Costa Concordia   sub sij 14, 2012 1:47 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
file



Join date : 04.12.2009
Lokacija : split

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   sub sij 14, 2012 2:50 pm

Moja sućut svim obiteljima poginulih. Sad Sad
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   uto sij 17, 2012 1:16 am

Iako su današnji brodovi opremljeni , a pogotovo ovaj tip broda , najboljim elektronskim i inim navigacijskim pomagalima dogodila se tragedija. A ako se uzme u obzir neorganiziranost posade prošli je relativno dobro, a moglo je puno gore. Iako je svaki i izgubljen život tragedija ipak je tu bilo 4300 putnika i posade i večina se čudom spasila. Po dosadašnjim informacijama u medijima ,što nemora biti toćno ( ništa nije službeno ) , brod je skrenuo da se pozdravi obitelj nekih članova posade točnije šefa restorana. Treba dodati da je spomenuti zapovjednik došao u Costa Cruises 2002 i već 2006 unaprijeđen za zapovjednika. A ako netko ne želi priznati da se povijest ponavlja, za ovaj brod se govorilo da je nepotopiv. Treba se sjetiti za koje se brodove govorilo, Titanic i njegova braća, Bismarc, britanski Hood pa i današnje superkruzere za koje zadnja havarija to opovrgava . Dok budu brodovi od čelika oni će toniti. Dakle nema takvih brodova . Na tim cruserima komandni most je pretrpan raznoraznom elektronikom zašto je jedan zapovjednik u dnevniku ustvrdio da večina stvari samo smeta na mostu. Za navigaciju je potrebna navigacijska karta,kompas,radar i širom otvorene oći. GPS i sonar dobro dođu ali ako se dobro navigaje, nije neophodno. Nije mi jasno da netko toliki brod uvodi u dubinski sumnjive vode, na svega 50 metara od obale. Sigurno je tu kumovalo neiskustvo kapetana koji nakon samo 4 godine unaprijeđen. I još na tim brodovima ima po 7-8 ljudi na mostu. To i nije uvijek riješenje jer jedan misli da ovaj drugi pazi a u stvari nitko ne pazi i ne osmatra. Nije naodmet napomenuti da ovaj brod ima sonar koji skenira 500 metara u krug broda te posjeduje raznorazne alarme. Namjesti se kritična dubina i kad se ta dubina približi zuji po cijelom mostu. Samim time je još manje jasna ova tragedija. Obiteljima poginulih sučuti uz nadu da će se nestali pronaći živi.
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   uto sij 17, 2012 1:24 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]

Evo još detalja o ovoj pomorskoj tragediji.
[Vrh] Go down
Bartol Kašić



Join date : 09.10.2009
Age : 19
Lokacija : SPLIT-ROGAČ

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   uto sij 17, 2012 3:30 pm

Također moja sućut obiteljima poginulih.
[Vrh] Go down
dinko3



Join date : 01.12.2008
Age : 46
Lokacija : Vis

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   uto sij 17, 2012 5:40 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]
[Vrh] Go down
dinko3



Join date : 01.12.2008
Age : 46
Lokacija : Vis

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   uto sij 17, 2012 5:43 pm

Porlušajte ovaj razgovor između kapetanije i sad već bivšeg zapovjednika CosteConcordie pa ocijenite sami!
[Vrh] Go down
Vlaj



Join date : 23.05.2011
Lokacija : Oko Zadra

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   uto sij 17, 2012 7:29 pm

Web kamera, klikni
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   uto sij 17, 2012 8:03 pm

Svaka čast iako je noć sutra će se bolje vidjeti. Moram se osvrnuti na kometnar ne komentar jednog zapovjednika po govoru iz Dubrovačkog kraja u dnevniku RTL-a. Kapetan je bio 6 godina zapovjednik na sličnom brodu. Njegov komentar se odnosi na lakoću s kojom je brod potonuo, odnosno nije jer je u plitkom moru ali da je veča dubina davno bi bio na dnu. I meni je čudno da jedan takav brod, koji je praktički zadnja rijeć tehnike, odnosno brodogradnje, nema sistem pregrada, odnosno ako ga ima nije dovoljno učinkovit, kako bi brodu zadržao uzgon u slučaju prodora mora. Istina rupa je duga 70 metara, ali to je 1/4 dužine broda te je, po tvrdnji ovog iskusnog kapetana , brod trebao i dalje, plutati. Ako netko dođe do nacrta broda nek ga objavi .Bilo bi interesantno vidjeti ga i da neki naši forumaši koji imaju veze sa brodogradnjom , isti prokomentiraju.
[Vrh] Go down
crni_balkanac



Join date : 15.07.2010
Lokacija : SOL - alpha quadrant

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   uto sij 17, 2012 10:56 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]
[Vrh] Go down
glazbenik1



Join date : 13.12.2009

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   pet sij 20, 2012 2:33 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this image.]


 Evo još informacija i što je interesantno simulacija sudara. Očito su posada i kapetan bili uvjereni da je brod nepotopiv. No ne da je nepotopiv nego je i prebrzo otišao na dno.
[Vrh] Go down
10bofora



Join date : 09.02.2012
Lokacija : split

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   čet oľu 01, 2012 7:03 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]

loše vijesti za naše pomorske i naše pomorske kompanije,

- jps prodaje tanker

- tankerska prodaje tanker pa još jedan

-atlantska prodala brod

- gearbulk otpušta naše pomorce 200 pomoraca

- lošinjska ostala bez još jednog broda, za par dana stiže u rezalište

- mediteranska u stečaju
[Vrh] Go down
FRED



Join date : 02.03.2008
Lokacija : Split - Hvar

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   pet oľu 02, 2012 12:36 pm

Neznam koje veze imaju ova zadnja 2 posta sa temom ˝havarija-broda-costa-concordia˝
[Vrh] Go down
10bofora



Join date : 09.02.2012
Lokacija : split

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   sub oľu 03, 2012 12:36 am

FRED je napisao/la:
Neznam koje veze imaju ova zadnja 2 posta sa temom ˝havarija-broda-costa-concordia˝

nemaju veze , greška je , to je trebalo ić u post " vijesti iz pomorstva "
[Vrh] Go down
pero



Join date : 03.07.2011
Lokacija : Rijeka-Šibenik-Kaprije

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   čet oľu 15, 2012 7:04 pm

Danas je objavljeno kako je netko ukrao brodsko zvono.
[Vrh] Go down
10bofora



Join date : 09.02.2012
Lokacija : split

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   uto svi 15, 2012 11:30 pm

MEĐUNARODNI PROPISI / Časnik u straži - održavanje budnosti
Prošlogodišnji prijedlog propisa o ugradnji „Bridge Navigational Watch Alarm System" (BNWAS) početkom ove godine postao je obvezatan za sve brodove iznad 150 gt i sve putničke brodove. Od prvog srpnja ove godine taj zahtjev će biti proširen na sve putničke brodove i sve trgovačke brodove od 3.000 gt i više izgrađene prije srpnja 2011. godine. Manji trgovački brodovi, između 500 i 2999 gt imaju dodatnu godinu dana za ugradnju, a najmanji SOLAS brodovi između 150 i 499 gt imaju još jednu godinu za ispunjavanje obveze.
Ustvari, obveza za ugradnju stupa na snagu prilikom prvog pregleda (survey) nakon prvog srpnja; ako je pregled u lipnju onda propis omogućava ugradnju, bez ikakvih posljedica, godinu dana kasnije. Pod pregledom se podrazumijeva prvi godišnji pregled, prvi periodični pregled ili prvo obnavljanje pregleda.
Jedina svrha BNWAS-a je da se osigura da časnik u straži bude budan i da obavlja svoju dužnost. Alarm će se oglasiti ako je, u prethodno određenom vremenu, neaktivan. Časnik može resetirati alarm, ali ako to on ne učini aktivirati će se alarmi u drugim dijelovima broda, te tako označiti da se nešto događa na zapovjedničkom mostu. Kao sigurnosni element BNWAS ima ograničenu funkcionalnost: on samo registrira da je časnik neaktivan...
Sustav sam po sebi nije pretjerano kompliciran: nešto kabela za opskrbu energijom, dalnjinski alarmi i, što je posebno važno, spoj s brodskim VDR-om

IZVOR SPH


da je ovo bilo na marku polu kad se nasuka , nebi se nikad nasuka ! Sleep
[Vrh] Go down
Vlaj



Join date : 23.05.2011
Lokacija : Oko Zadra

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   ned svi 20, 2012 1:03 am

10bofora je napisao/la:
MEĐUNARODNI PROPISI / Časnik u straži - održavanje budnosti
Prošlogodišnji prijedlog propisa o ugradnji „Bridge Navigational Watch Alarm System" (BNWAS) početkom ove godine postao je obvezatan za sve brodove iznad 150 gt i sve putničke brodove. Od prvog srpnja ove godine taj zahtjev će biti proširen na sve putničke brodove i sve trgovačke brodove od 3.000 gt i više izgrađene prije srpnja 2011. godine. Manji trgovački brodovi, između 500 i 2999 gt imaju dodatnu godinu dana za ugradnju, a najmanji SOLAS brodovi između 150 i 499 gt imaju još jednu godinu za ispunjavanje obveze.
Ustvari, obveza za ugradnju stupa na snagu prilikom prvog pregleda (survey) nakon prvog srpnja; ako je pregled u lipnju onda propis omogućava ugradnju, bez ikakvih posljedica, godinu dana kasnije. Pod pregledom se podrazumijeva prvi godišnji pregled, prvi periodični pregled ili prvo obnavljanje pregleda.
Jedina svrha BNWAS-a je da se osigura da časnik u straži bude budan i da obavlja svoju dužnost. Alarm će se oglasiti ako je, u prethodno određenom vremenu, neaktivan. Časnik može resetirati alarm, ali ako to on ne učini aktivirati će se alarmi u drugim dijelovima broda, te tako označiti da se nešto događa na zapovjedničkom mostu. Kao sigurnosni element BNWAS ima ograničenu funkcionalnost: on samo registrira da je časnik neaktivan...
Sustav sam po sebi nije pretjerano kompliciran: nešto kabela za opskrbu energijom, dalnjinski alarmi i, što je posebno važno, spoj s brodskim VDR-om

IZVOR SPH


da je ovo bilo na marku polu kad se nasuka , nebi se nikad nasuka ! Sleep

Vjerojatno bi. Marko Polo se nasukao ne zbog toga sto je sekondo spavao vec zbog toga sto sekondo nije reagirao kako treba i na vrijeme.
[Vrh] Go down
Luka



Join date : 05.01.2009
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   ned svi 20, 2012 10:28 am

Vlaj je napisao/la:

Vjerojatno bi. Marko Polo se nasukao ne zbog toga sto je sekondo spavao vec zbog toga sto sekondo nije reagirao kako treba i na vrijeme.

I zbog alkohola Rolling Eyes
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   ned srp 27, 2014 1:51 pm

"Doplovila" pred Genovu.
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   pon sij 19, 2015 12:52 pm

U Genovi:

[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: [You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: [You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: gcaptain.com; autor: Titan Salvage

[You must be registered and logged in to see this image.]
izvor: The Medi Telegraph
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Havarija broda Costa Concordia   Today at 6:45 am

[Vrh] Go down
 
Havarija broda Costa Concordia
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» "Bankline" uže
» AIS - kretanje brodova
» Slike havarija

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Događaji :: Vijesti iz pomorstva-
Forum(o)Bir: