Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next
Autor/icaPoruka
azzurra



Join date : 25.10.2010
Lokacija : Podgorica, Crna Gora

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   sub oľu 30, 2013 5:41 pm

zna li neko zasto su prodali bas VI zasto nisu XI ili XII ?
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   sub oľu 30, 2013 9:34 pm

Nagađam: Superfast VI može primiti manje putnika (40ak) i vozila (60ak), a i nešto je dulji od (4 metra) od braće XI i XII pa je onda možda u pitanju i potrošnja....
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   sri tra 03, 2013 1:03 am

Stigli su i financijski rezultati za 2012. Očekivano, katastrofa:
-ANEK u gubitku od 60,7 milijuna eura (2011. 22,9 milijuna eura), prevezeno 1,9 (usporedba 2,4) milijuna putnika, 290 (sporedba 380) tisuća vozila i 165 (usporedba 193) tisuće vozila 2012 (usporedba s 2011.)
-Attica (Blue Star i Superfast) u gubitku od 53,7 milijuna eura (2011. 86,5 milijuna eura)
-Minoan u gubitku od 33,18 milijuna eura (2011. 39,37 milijuna eura)

Pad i putnika i automobila i kamiona veći od 15% na svim razinama, rast cijena goriva od 15% su samo neke od stvarno koje se mogu pročitati u financijskih izvješćima ovih kompanija. Minoanovo izvješće treba uzeti s rezervom jer ono obuhvaća linije Patras-Ancona i Pireus-heraklion, dok se linija Patras-Brindissi vodi na Grimaldi. Također, u rezultatima treba imati na umu da i ANEK i Attica imaju i međunorodne i domaće linije, dok Minoan ima samo jednu domaću.

Attica je 2012 dovela i jedan potpuno novi brod. ANEK je svojih nekoliko plovila iznajmio u Koreju čini mi se, a u najam je uzeo dva od Grimaldija.

Ostalo je isto dosada doduše da je Minoan uvjerljivo najjači na Heraklion-Pireus i Ancona-Patras rutama, dok je Superfast najjači ako se gleda Italija-Grčka cjelovito. Međutim, Blue Star ostvaruje par postotni rast u domaćem prometu što će sigurno biti jako koristno kada se turisti vrate u Grčku za koju godinu. Evo i ove godine su blago blago blago optimistične prognoze za turističku sezonu pa eto možda ih to malo spasi. Mada je sutra (odnosno, danas) opet jedan 24satni štrajk grčkih pomoraca. Uglavnom, raspad.

Ima još toga, ali ovo je u kratkim crtama. Ako koga zanima nešto više, neka pita Smile
[Vrh] Go down
azzurra



Join date : 25.10.2010
Lokacija : Podgorica, Crna Gora

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   sri tra 03, 2013 10:56 am

Anek 2011 je imao najmanji gubitak dok je 2012 do guse u gov Shocked Samo me zanima je li ovaj gubitak sabran sa onim iz 2011 ili je to samo za 2012 godinu ? Attica prodajom Superfasta VI za 54 miliona prakticno je anulirala dug za 2012 god jesam li u pravu ?
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   sri tra 03, 2013 11:16 am

Ovo su godišnji rezultati. Gubitak od svake godine bi se trebao sanirati na kraju te godine, a samo iznimno se može prenijeti u iduću godinu. Kao što se dobit može riješiti isplatom dividende, ulaganjem ili povećanjem temeljnog kapitala, tako se gubitak može rješiti ili smanjenjem temeljnog kapitala ili primjerice dizanjem kredita (ako ga netko hoće dati) ili prodajom broda. Tako da mislim da si u pravu da su prodajom Superfasta VI pokrili gubitke iz 2012. Anek spašava što su mu barem 3 broda iznajmljena (Ariadne, Lefka Ori, Sophocles V). Zanimljivo mi je bilo pročitati otprilike ovo: "...grupacija ANEK je poslovanje na liniji Venecija-Patras poboljšala najmom dvaju modernih plovila čiji su ukupni troškovi manji od troškova brodova koji su dosada plovili...."

Ovo sve je doduše općenito, postoji više načina obračuna odnosno više načina prikaza poslovanja tokom godine (po jednome si u gubitku od 12 a po drugome od 40 milijuna eura ovisno koji se parametri promatraju) međutim stanje je slično Very Happy
[Vrh] Go down
pagus



Join date : 12.12.2012
Lokacija : Zagreb

PostajNaslov: Grk pristaje u luku Kimolos    sub tra 06, 2013 8:58 pm

Kimolos 13.03.2013. Bilo je veselo , šta ne ?

[You must be registered and logged in to see this link.]

[Vrh] Go down
cima



Join date : 01.01.2009

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   sub tra 06, 2013 10:17 pm

pagus je napisao/la:
Kimolos 13.03.2013. Bilo je veselo , šta ne ?

Ovi Grci su stvarno ludi na koje rive pristaju s velikim trajektima.
[Vrh] Go down
pagus



Join date : 12.12.2012
Lokacija : Zagreb

PostajNaslov: RE: Grk pristaje u luku Kimolos   sub tra 06, 2013 11:15 pm

Pogledao sam na marinetraffic.com

ADAMANTIOS KORAIS je mrcina iz 1987. godine, duga 100 metri, ali ima Azipod propele, pa je valjda i zbog njih barba tako hrabar.

Ne znam što na to kaže njihov sindikat lučkih radnika ? Laughing Bogme ih je dobro opralo !
[Vrh] Go down
shipfun



Join date : 17.07.2012
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   čet tra 11, 2013 5:38 pm

Na AIS-u upravo pratim kako Superfast VI napušta grčke vode i krajnja destinacija mu je Malaga. Novo ime Bimini SuperFast.

[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
shipfun



Join date : 17.07.2012
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   sub tra 13, 2013 11:32 am

Florencia više ne plovi Grčka - Jadran, ponovno prebačena na talijansku stranu Sredozemlja.
Možda nema veze s ovom temom, ali ovaj ljepotan mi je zapeo za oko, linija Tunis - Genova, brod Tanit.

[You must be registered and logged in to see this image.]
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   čet tra 18, 2013 12:31 am

Attica podigla tužbu pred Europskom komisijom zbog nelojalne konkurencije od strane Grimaldija (i Minoana). U tužbi se navodi kako Grimaldi veze između Grčke i Italije održava brodovima pod talijanskom zastavom čime je u financijskoj prednosti pred onima registriranim pod grčkom zastavom.
[Vrh] Go down
shipfun



Join date : 17.07.2012
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   čet tra 18, 2013 9:19 am

Da, mislim da je samo Palace serija i to ne svi registrirana u Grčkoj, a ovi iz Cruise serije su svi Talijani. Ja bih u toj tužbi još dodao da Grimaldi (Minoan) redovno loži svoje brodove na maksimum, i preko 25 čvorova, dok ovi ostali brodari idu osjetno sporije. Samim time Minoan skraćuje vožnju, a ovi drugi baš i nemaju para da rasipaju gorivo i gube konkuretnost. Preostaje im samo sniziti cijene.
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   čet tra 18, 2013 12:51 pm

Mislim da je isto vrijeme putovanja i Minoana i Superfasta od Ancone do Patrasa. Minoan ponekad doduše ima problema s kašnjenjima. Evo prije koji dan je izašla obavijest na stranicama Minoana da je polazak za taj dan prebačen za sutra jer Europalink ima toliko kašnjenje da jednostavno nemože stići da taj polazak. Neznam razlog kašnjenja.
[Vrh] Go down
azzurra



Join date : 25.10.2010
Lokacija : Podgorica, Crna Gora

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   čet tra 18, 2013 4:55 pm

nemam nikakve simpatije prema Grimaldiju ali sta se to tice Attice? svako posluje za sebe kako zna i umije neka se i superfast prebaci na italijansku ako vec smatraju da je to prednost mislim stv ne razumijem poentu tuzbe...
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   čet tra 18, 2013 7:08 pm

Ima neka baza u grčkim zakonima koja ograničava strane kompanije u održavanju domaćih i inozemnih linija, a tiče se zastave mislim. Inače bi svi registrirali brodove na Panami.
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   čet tra 18, 2013 7:32 pm

Ali to o Attici je ista priča ka Jadrolinija i Blue Line, Blue Line se žali zašto Jadrolinija ima povlastice u hr lukama, a oni ne i tu se vraćamo na priču o zastavi.
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   čet tra 18, 2013 8:45 pm

Nije baš isto: Blue Line koristi peljara u talijanskoj i hrvatskoj luci, a Jadrolinija samo u talijanskoj. Superfast koristi samo talijanskog odnosno Minoan koristi samo grčkog pilota tako su tu više manje jednaki. Grci su ovo gurali kad su pristupali u EU da se sačuvaju radna mjesta u državi odnosno da država ima što veći prihod od brodova koji je povezuju s inozemstvom i otocima.
[Vrh] Go down
croships



Join date : 13.02.2008

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   čet tra 18, 2013 8:47 pm

A bija je oni direktor BL-a govorija da u Italiji ne tribaju koristit peljara. Sad ako je to istina i BL i JL su u možemo reć skoro istoj situaciji...
[Vrh] Go down
shipfun



Join date : 17.07.2012
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   pet tra 19, 2013 9:15 am

Šta nije Minoan formalno grčka firma ili je potpuno prepisan Grimaldiju?
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   pet tra 19, 2013 11:47 am

Grčki, al ka i sve ostale kompanije imaju milijun firmi kćeri u Grčkoj, Italiji, Njemačkoj itd.
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   pet tra 19, 2013 4:44 pm

El.Venizelos iznajmljen preko ljeta francukskojj kompaniji SNCM, a mijenja ga vremešni LAto na liniji za Kretu.
[Vrh] Go down
shipfun



Join date : 17.07.2012
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   pet tra 19, 2013 4:49 pm

Venizelos je pojam nezgrapnosti u brodogradnji, isto kao što mi se kod Kreta ne sviđa njihova mala visina, on je pak previsok, moglo je to sve biti puno skladnije. Dovoljno je pogledati Hellenic Spirit i Olympic Champion, po meni bez konkzurencije najbolji i najljepši Anekovi brodovi.
[Vrh] Go down
Tlimfocit



Join date : 13.10.2012
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   pet tra 19, 2013 5:51 pm

Elyros je uživo predivan Smile
[Vrh] Go down
shipfun



Join date : 17.07.2012
Lokacija : Rijeka

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   sub tra 20, 2013 12:08 am

Za moj ukus možda malo preduga prova, ali zato krma mu je baš robusna Smile
[Vrh] Go down
ero



Join date : 06.06.2011
Lokacija : Split

PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   sub tra 20, 2013 10:59 pm

cima je napisao/la:
pagus je napisao/la:
Kimolos 13.03.2013. Bilo je veselo , šta ne ?

Ovi Grci su stvarno ludi na koje rive pristaju s velikim trajektima.

Ovo nisu rijetke situacije u Grčkoj, bilo bolje da su i naši umisto u puste trajektne luke po zabitnim otocima uložili te pare u brodove koji imaju bolje manevarske sposobnosti
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)   Today at 10:46 am

[Vrh] Go down
 
Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 4 / 12.Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next
 Similar topics
-
» Grčki trajekti (s naglaskom na HSF u Jadranu)
» Trajekti Rapske plovidbe
» Trajekti na ostalim linijama između država na Jadranu
» Čakula, svaštara
» Trajekti u splitskom okružju

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Putnički brodari :: Svi ostali brodari i brodovi-
Forum(o)Bir: