Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 Voith-Schneider na trajektima Jadrolinije

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
Portos



Join date : 24.02.2008
Age : 45
Lokacija : Zaprešić

PostajNaslov: Voith-Schneider na trajektima Jadrolinije   uto kol 27, 2013 12:56 pm

Koliko mi je poznato Jadrolinija je imala ili ima sljedeće trajekte pogonjene Voith-Schneiderom:
Božava
Žigljen
Prizna
Vladimir Nazor
Sv. Juraj
Mate Balota

Prvi je izrezan, drugi je još na Jadranu, ostali plove u Jadroliniji. Zanimljiva su zadnja 3.
Vladimir Nazor je bio predviđen za prijevoz željezničkih vagona, ne znam gdje mu je izgrađen trup, završen je u Kraljevici i plovi od 1985.
Sv. Juraj ex Jurjevo je građen namjenski za prijevoz zatvorenika na i s Golog otoka, tek naknadno je postao trajekt za vozila.
Mate Balota je namjenski izgrađen kao trajekt.
Volio bih znati kako se zapravo započelo s primjenom Voith-Schneidera na plovilima građenim u Kraljevici? Jasna mi je prednost nad klasičnim pogonima ali zanima me kako se donijela odluka za nabavkom tog pogona i ugradnjom istih na trupove novogradnji? Sva tri plovila imala su drugog naručitelja dakle netko je trebao isprojektirati te trupove, nabaviti pogon, uvjeriti naručitelja da je to najbolja opcija i izraditi ta plovila. Trup naručen za Dinu iz Omišlja (Nazor) trebao je imati dobre manevarske sposobnosti, onaj za Goli otok uz to i biti otporan na buru te na jake morske struje, jedino je trup Mate Balote odmah dobio svoju namjenu. Zašto se potom od svega odustalo? OK, prva sljedeća novogradnja bio je Bartol Kašić ex Vuk Karadžić građen kao klasičan trajekt, potom su novogradnje bile dvotrupci Kijevo, Laslovo i Ston. Ali zašto se Supetar i braća te Marjan i njegovi blizanci nisu gradili s Voith-Schneiderom? Po meni je isti savršen za pogon trajekata.
[Vrh] Go down
664-055



Join date : 22.08.2013
Lokacija : Trogir

PostajNaslov: Re: Voith-Schneider na trajektima Jadrolinije   uto kol 27, 2013 3:54 pm

Portos je napisao/la:
Ali zašto se Supetar i braća te Marjan i njegovi blizanci nisu gradili s Voith-Schneiderom? Po meni je isti savršen za pogon trajekata.
Supetar, Marjan i blizanci su građeni po uzoru na Ujevića.
[Vrh] Go down
crni_balkanac



Join date : 15.07.2010
Lokacija : SOL - alpha quadrant

PostajNaslov: Re: Voith-Schneider na trajektima Jadrolinije   uto kol 27, 2013 4:21 pm

Balota ima Voith? Ja mislim da ne.
Primarna prednost Voith Schneider-a je manevriranju.
ali nije najbolji izbor kad je u pitanju nekoliko satna plovidba u jednom pravcu.
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Voith-Schneider na trajektima Jadrolinije   Today at 12:34 pm

[Vrh] Go down
 
Voith-Schneider na trajektima Jadrolinije
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» Voith-Schneider na trajektima Jadrolinije

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Praksa :: Razne rasprave-
Forum(o)Bir: