Brodovi i pomorstvo

Forum about ships and maritime travel
 
Početna stranicaPočetna stranica  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Share | 
 

 Novi list 1989.

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
tandara



Join date : 20.08.2011
Lokacija : Varaždin

PostajNaslov: Novi list 1989.   čet lip 12, 2014 7:57 pm

*nije kronološki poredano*

























































[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Novi list 1989.   pet lip 13, 2014 10:23 pm

Vrlo zanimljivi i iznimno vrijedni novinski članci. U članku pitanja i odgovori zanimljiv mi je nekakav Miljenko Marinković iz MZ Podmurvica koji pita "da li je u redu da će novi trajekt (misli na VUK KARADŽIĆ) između Splita i Visa voziti brzinom 13 čvorova, a stari (misli na VIS) je vozio 15 čvorova?". Kad je to VIS išao 15 čv?! Ja se sjećam da je VIS vozio oko 2 h i 45 min. (a znao je i 2.30), a tako je i s BARTOLOM. Zanimljiv mi je i nikad ostvareni projekt PIONIR. Da se kojim slučajem realizirao šta bi sad s tim brodovima? A i fotografije su vrijedne (npr. način ulazka u škovaceru, rijetka slika BARTOLA kao VUK KARADŽIĆ, rijetke slike MATE BALOTE u Valbiski...). A i novinari ne znaju jel bi pisali MARCO POLO ili MARKO POLO!
[Vrh] Go down
crni_balkanac



Join date : 15.07.2010
Lokacija : SOL - alpha quadrant

PostajNaslov: Re: Novi list 1989.   pet lip 13, 2014 11:30 pm

Citat :
Ja se sjećam da je VIS vozio oko 2 h i 45 min. (a znao je i 2.30)

Bar kad sam se ja vozio sa njima (u glavnom u sezoni):
VIS - 2h 30min
BARTOL - 2h 20min

Bartolom za Vis zadnji put u ljeto 2000.
[Vrh] Go down
tnardell



Join date : 25.04.2010

PostajNaslov: Re: Novi list 1989.   sub lip 14, 2014 3:22 pm

DavorVis je napisao/la:
Vrlo zanimljivi i iznimno vrijedni novinski članci. U članku pitanja i odgovori zanimljiv mi je nekakav Miljenko Marinković iz MZ Podmurvica koji pita "da li je u redu da će novi trajekt (misli na VUK KARADŽIĆ) između Splita i Visa voziti brzinom 13 čvorova, a stari (misli na VIS) je vozio 15 čvorova?". Kad je to VIS išao 15 čv?! Ja se sjećam da je VIS vozio oko 2 h i 45 min. (a znao je i 2.30), a tako je i s BARTOLOM. Zanimljiv mi je i nikad ostvareni projekt PIONIR. Da se kojim slučajem realizirao šta bi sad s tim brodovima? A i fotografije su vrijedne (npr. način ulazka u škovaceru, rijetka slika BARTOLA kao VUK KARADŽIĆ, rijetke slike MATE BALOTE u Valbiski...). A i novinari ne znaju jel bi pisali MARCO POLO ili MARKO POLO!

Može li malo preciznije. Što je trebao biti projekt PIONIR?
Hvala na odgovoru.
[Vrh] Go down
DavorVis



Join date : 07.09.2011
Age : 38
Lokacija : Norpina

PostajNaslov: Re: Novi list 1989.   sub lip 14, 2014 3:47 pm

tnardell je napisao/la:
DavorVis je napisao/la:
Vrlo zanimljivi i iznimno vrijedni novinski članci. U članku pitanja i odgovori zanimljiv mi je nekakav Miljenko Marinković iz MZ Podmurvica koji pita "da li je u redu da će novi trajekt (misli na VUK KARADŽIĆ) između Splita i Visa voziti brzinom 13 čvorova, a stari (misli na VIS) je vozio 15 čvorova?". Kad je to VIS išao 15 čv?! Ja se sjećam da je VIS vozio oko 2 h i 45 min. (a znao je i 2.30), a tako je i s BARTOLOM. Zanimljiv mi je i nikad ostvareni projekt PIONIR. Da se kojim slučajem realizirao šta bi sad s tim brodovima? A i fotografije su vrijedne (npr. način ulazka u škovaceru, rijetka slika BARTOLA kao VUK KARADŽIĆ, rijetke slike MATE BALOTE u Valbiski...). A i novinari ne znaju jel bi pisali MARCO POLO ili MARKO POLO!

Može li malo preciznije. Što je trebao biti projekt PIONIR?
Hvala na odgovoru.

U originalnom postu 15. novinski izrezak odozgo ili 15. odozdo. Wink
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Novi list 1989.   Today at 12:28 pm

[Vrh] Go down
 
Novi list 1989.
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» Novi list 1989.
» Novi "FORESTER" - recenzijica
» NOVI ZAKON O ORUŽJU
» NOVI COOLMAX MODEL
» Novi Zagreb

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Brodovi i pomorstvo :: Praksa :: Razne rasprave-
Forum(o)Bir: